-
spekkie
Heb een probleem met de printer. Toen ik de printer aan wou zetten gaf die aan dat die nieuwe hardware heeft gevonden :S de printer had die gevonden terwijl die gewoon helemaal geinstalleerd stond. Nu als ik dus telkens de printer aan zet krijg ik dat van NIeuwe hardware gevonden en als ik dan doorklik krijg ik als eindbericht Hardware kan niet worden geinstalleerd. Heb al gemailt naar HP maar die komen er ook niet uit heb al het volgende geprobeerd:
Systeemherstel
Software opnieuw Installeren
Mijn computer is helemaal spyware vrij en ook geen last van virussen.
Weet misschien 1 van jullie wat het probleem zou kunnen zijn. Mailen mag altijd en anders gewoon ff reageren op het forum of desnoods voeg je me toe leonard_v@hotmail.com
Hoop dat jullie me kunnen helpen
Groetjes Spekkie
13 januari 2006 15:03
-
leviathan
Doet de printer het? gewoon even proberen te printen en als ie het doet, kun je die nieuwe hardware popup niet meer laten komen. je kunt anders ook ff bij configuratiescherm>printers kijken. en komen de systeemvereisten overeen? welke printer heb je? Nieuwe driversoftware van internet?
13 januari 2006 16:30
-
spekkie
Thanks voor je reactie ja de printer doe het gewoon ik heb een PSC 2110 All In ONe van HP.
Hoop dat je me kunt helpen
Groetjes Spekkie
13 januari 2006 17:05
-
derki
13 januari 2006 17:06
-
spekkie
en wat moet ik met dat bestand doen dan
Als ik vragen mag
Maar jij kon niet printen bij mij gaat dat weer wel :$
Greatz
13 januari 2006 17:09
-
derki
Dat usbprint.sys is een stuurprogramma voor printen via usb. Dat heb je nodig.
13 januari 2006 17:22
-
spekkie
je kan het wel downloaden maar hoe voeg je dat toe dan ik weet niet of dat het probleem zal verhelpen ik denk eigenlijk niet maarja proberen waard zal i kzeggen en Leviathan heb je misschien nog suggesties misschien het uitzetten van die melding is dat alleen die melding voor de printer of ook voor andere dingen straks die eigenlijk wel goed werken
13 januari 2006 17:55
-
leviathan
als je dus dat zoeken naar hardware doet, en hij gaat dus proberen te installeren en het mislukt, dan staat er als het goed is ergens een checkbox die je aan kunt vinken (d?h) en dan zal windos niet meer naar deze hardware zoeken.
13 januari 2006 18:45
-
spekkie
Dat staat er niet bij mij ik kan nergens op drukken ja op voltooien dat het is misluktecht een klotezooi
13 januari 2006 21:11