nee.. dat kan dus niet
is passief gekoeld.. dus alleen koelribben
en GEEN optie voor andere koelingop kast koeling na..
maja.. zoals in ander topic te lezen is.. wil k een andere vga
hoewel k eerst 256 mb ram erbij ga kopen :p want dat is harder nodig..
13 februari 2006 22:00
d3nnis89
okey,
13 februari 2006 22:02
pcfreaky
een programma kan zijn everest (daar kijk ik mee) maar je hebt ook speedfan of asusprobe (als je een asus mbo hebt) is 34 graden gpu zo weinig dan(wat is dus aux temperatuur ?? ik kan niet veel vinden op google maar 't staat er wel
13 februari 2006 22:09
d3nnis89
ik heb geen idee wat Aux is, maare ik gebruik nu speedfan.(Alleen die geeft maar 1 temperatuur bij mij)
Ik zal everest wel ff downloaden;)
13 februari 2006 22:16
pcfreaky
is best handig maar volgens mij lezen de programma's ook maar de temp uit de bios en dus komt 't allemaal op 't zelfde neer
ze maken d8 ik gewoon contact met de sensors en is dus allemaal 't zelfde maar zelf vind ik everest wel fijn
het is een hardware monitor + temp monitor je kan er dus al je hardware mee lezen
13 februari 2006 22:19
d3nnis89
Bij me oude Dell pc zit er alleen een sensor in de HD (en die is 36 graden Celsius)
14 februari 2006 07:51
djoey
everest home gebruik ik zelf
fijn programma.
ook om de fsb enzo nog eens af te lezen..
en ja.. het programma leest gewoon de sensors..
is ook logisch..
net als de bios dat doet
maja..
fijn programma.. gratis.. en nu volgens mij niet meer
te krijgen via lavalys
maja.. k heb m nog dus :p
14 februari 2006 08:41
pcfreaky
`ja 't programma is wel nog te krijgen maar niet meer van lavalys ..vond je altijd wat mooier/fijner dan aida32 ..is 't zelfde :p ;) alleen wat minder mooi
36 graden voor een hdd en dan zonder fan er voor of wat dan ook valt best mee hoor !
14 februari 2006 15:42
d3nnis89
Hij is nog heel makkelijk te vinden via google hoor,! (Het programma)
Het was een Seagate HD!
14 februari 2006 15:42
stefanbeljaars
greywolf zei op: 13/02/2006 - 21:51[quote]eeeh dat is niet goed hoor als je videokaart oploopt tot 110 graden dan zou die beginnen te smelten en jij zou hem niet meer kunnen aanraken[/quote]
Zal ik een screenshot sturen. Hij mag echt zo warm worden. En ik raak hem zoizo al niet maar met zijn 50 graden.