ah toch wel fijn dat nog 1! iemand mij begrijpt...
22 februari 2006 15:10
djoey
k snap t ook..
maar.. zo'm logotje is te druk lijkt me.
sterretjes zijn oke
22 februari 2006 15:28
ali
leviathan zei op: 22/02/2006 - 15:10[quote]ah toch wel fijn dat nog 1! iemand mij begrijpt... [/quote]
Ik snap je ook hoowr :p alleen ik bedoelde die die favorieten logo van tweakwindows!
22 februari 2006 16:18
gerjan
djoey zei op: 22/02/2006 - 15:28[quote]k snap t ook..
maar.. zo'm logotje is te druk lijkt me.
sterretjes zijn oke :)[/quote]
zo'n vlaggetje druk???
[img]http://ch.midifan.com/images/Windows.jpg[/img]
ik vind dat niet druk hoor:)
ik weet niet wat de rest er van vindt maar het is wel
tweakwindows en g??n tweaksterretje:):d
22 februari 2006 17:14
ali
Jah boeie! kan het mij veel schelen! voor mijn part staat er helemaal nix op(dus geen avater,geen ster, geen naam) ofzow :p
We zien wel wat het wordt bij die update en mss zijn er wel mooiere dingen dan sterretjes of vlaggetjes
22 februari 2006 17:45
blacksorcerer
Tis toch een icoontje van windows...
Hoe meer sterren hoe 'favorieter' je bent ;)
22 februari 2006 18:53
ryan
Hoe meer sterren hoe 'favorieter' je bent klopt niet helemaal, want maak je van die onzin topics dan ben je misschien niet echt 'favoriet' maar je hebt wel lekker veel posts.
nog een kleine tip maak bij ieder topic een stem balkje "nuttig ja / nee want..." (makkelijk voor admin ed bij het verwijdenen van spam)
22 februari 2006 18:59
ali
toch geen stembalkje wat met mysql draait he? want er zijn zoveel topics... en nog stembalkjes.. poehh...
maar ik moet wel zeggen dat het een goed idee is! mss een alternatief van het idee van Ryan!
22 februari 2006 19:02
ryan
Je kan ook alles in een tekstbesand opslaan, rax heeft genoeg ruimte met 2 domeinen (op tweakwindows staan de php bestanden en op xptune de downloads en de oude site)