ok? ik ga zo heen kzal daar es vragen welke zij zouden nemen maar ik denk dat ik de creative neem want logitech had wat problemen met leveren zeiden ze
mmar zou het wel KUNNEN om een geluidskaart van creative te nemen en een speakersset van logitech want het zijn wel grote concurrenten??:)
21 februari 2006 10:00
blueboxe
zou wel moeten kunnen volgens mij, want ze hebben allebei dezelfde audio-uitgang toch?
21 februari 2006 10:06
pim1502
natuurlijk kan dat.. daar zouden geen enkele problemen moeten komen kyken
21 februari 2006 10:22
stefanbeljaars
Nou maakt het bij deze sets weinig uit welke je neemt. Ik zou als het een geluidskaart was Creative doen maar voor de geluidsset zou ik echt voor Logitech gaan. (owner of a Creative X-Fi Fatal1ty FPS and Logitech Z680)
21 februari 2006 19:19
brusse
voer gewoon DXdiag uit dat doe je zo start uitvoeren en type DXdiag in en dan enter
21 februari 2006 19:26
pim1502
stefanbeljaars zei op: 21/02/2006 - 19:19[quote]Nou maakt het bij deze sets weinig uit welke je neemt. Ik zou als het een geluidskaart was Creative doen maar voor de geluidsset zou ik echt voor Logitech gaan. (owner of a Creative X-Fi Fatal1ty FPS and Logitech Z680)[/quote]
precies, ik heb ook een geluidsset van creative en speakers van logitech, en ik ben er egt hardstikke blij mee
21 februari 2006 19:36
leviathan
brusse zei op: 21/02/2006 - 19:26[quote]voer gewoon DXdiag uit dat doe je zo start uitvoeren en type DXdiag in en dan enter [/quote]dxdiag verteld nog altijd niet welke set je moet kopen...
21 februari 2006 21:59
gerjan
ik heb het besteld. de creative X-Treme music en de creative T6060. vrijdag komt het waarschijnlijk dan zal ik mijn ervaringen er wel even bij zetten:)
en dat van DXdiag snap ik niet helemaal wat je dar aan hebt in deze situatie:(
_EDIT______________________________________________
Ik heb net de Creative X-fi soundblaster X-Treme Music en de Creative Inspire T6060 opgehaald echt een pro geluid komt er uit vooral de bass is mooi!!!!:):):d
EDIT___________________________________________________bestaat er ook een tool waarmee ik mijn muziek mee kan rond laten gaan met mijn 5.1 set??