hmm... ik denk dat er dit zou moeten staan:
hoop dat jullie het een beetje lukt, maar een aantal toetsen doet het gewoon opoeens niet meer, hoe los ik dat op???
hmm raar.
kijk eens bij confuguratiescherm onder toetsenborden of er daar iets mis is? misschien even proberen een andere taal in te stellen voor het toetsenbord.
welk toetsenbord heb je eigenlijk? misschien zijn er updates voor te krijgen.
klik anders eens met rechts op deze computer en ga naar eigenschappen, en dan naar hardware, apparaatbeheer (sneltoets windows key+pause) en kijk eens bij toetsenborden. probeer eens drivers daarmee up te daten.
22 februari 2006 20:28
venlogirl
sorry ha r bij moete ermele a ee laptop
het gee is at het o iees gebeure tijes het mse
22 februari 2006 20:32
bartseidel
n ou k snap t o ok ni et
ma ar misch ien heb j e er col a ov er late n
vall en of zo
o f mis chien he t dr aa dje va n h et toe t senbo rd lo s zit t e
T ip laa t j e laptop op en mak en do or een comp uter e x pert :p
22 februari 2006 20:39
venlogirl
ou beat oor je ip maar heb r u o weiig aa
i heber helemaal is oer late alle
22 februari 2006 20:41
ryan
hoe heb je je wachtwoord weten in te typen :p
22 februari 2006 20:48
djoey
is dit nu serieus ?
of...
een ge int je
22 februari 2006 20:53
bartseidel
ge en i d ee
vol gen s m ij h ou d ze o ns v oor d e gek :p
22 februari 2006 22:32
pim1502
[quote]venlogirl zei op: 22/02/2006 - 20:25
hoop at jullie het lee ee beetje lut
maar ee aatal toese oe het gewoo opees iet meer
hoe los i at op??[/quote]
heb je niet toevallig boven een aantal letters liggen kwijlen tijdens het kyke naar mooie plaatjes? zoja, dan heeft jou kwijl ervoor gezorgt dat je nu die toetsen niet meer kunt gebruiken..
zonee: we zoeke nog ff door naar een oplossing
22 februari 2006 22:48
leviathan
hebbes, ik wist dat zo iets bestond (had zo'n gevoel) alleen nog ff moetn zoeken. nou komt ie dan:
daar staat een toetsenbord bij. gebruik die voorlopig maar even tot het probleem opgelost is. en graag je probleem nog even formuleren
22 februari 2006 23:11
ali
[u]Bij mijn andere pc doen sommige letters het ook niet omdat het zn oud toetsenbord van Switch is.
De spatie bijv. niet omdat ik er zacht op moest drukken en niet hard.[/u] ff 2 the point:
Je hebt waarschijnlijk die knopjes onder je toetsenbord letters kapot gemaakt ofzow (of was al kapot).
23 februari 2006 08:44
blueboxe
als ie het nog steeds niet doet kan je beter even je toetsenbord grondig reinigen en anders een nieuwe kopen
23 februari 2006 11:02
pim1502
ja als je het nie opgelost krijgt, gewoon een usb toetsenbord kope en aansluiten op die laptop.
23 februari 2006 11:04
gerjan
typ volgende keer in ieder geval met je muis
start, alle programma's, bureauaccesoires, toegankelijkheid, schermtoetsenbord.
(als je dit niet doet begrijpen we je niet. en als het een grapje is is de lol er voor jou meteen af:p)