Ik heb een divx/xvid dvd speler bij blokker gekocht voor 49,99.
Maar als ik er een divx/xvid film indoe met srt ondertiteling is de ondertiteling best wel klein en het is geel.
Is hier ook een oplossing voor dat de ondertiteling iets groter wordt en misschien ook in het wit is?
23 februari 2006 11:18
blueboxe
staat het niet in de handleiding?
23 februari 2006 11:22
mauricedejong
Neej, :s
23 februari 2006 11:24
blueboxe
sorry, dan kan ik je ook niet helpen, maar misschien is hij wel stuk, en als je het aan het einde nog niet weet kan je beter teruggaan naar de winkel en de verkopers vragen naar de oorzaak, alhoewel ik niet denk dat de mensen van de blokker er verstand van hebben, en bellen naar de infolijn van de maker ervan kan ook nog wel eens helpen. dat waren mijn ideen.
23 februari 2006 11:36
mauricedejong
Hij is in iedergeval niet stuk.. ik heb hem gister opgehaald
23 februari 2006 11:44
blueboxe
dan kan hij tog een fabrieksfout hebben ofso? maargoed ik zeg nix meer ik heb er tog geen verstand van. jammer dat ik je nite heb kunnen helpen...:.(
als je het programma vobsup installeert, dan zet ie de ondertiteling zelf onder de film, en daar kan je ook de grootte van de ondertiteling opgeve, en de kleur en letterstijl
23 februari 2006 14:02
d3nnis89
pim1502 zei op: 23/02/2006 - 14:02[quote]als je het programma vobsup installeert, dan zet ie de ondertiteling zelf onder de film, en daar kan je ook de grootte van de ondertiteling opgeve, en de kleur en letterstijl[/quote]
Bedoel je dat er bij een film automatisch de juiste ondertiteling erbij wordt gezet.(met dat programma!)
Zonder een SRT bestandje te hoeven downloaden
23 februari 2006 15:50
ali
Nee tuurlijk niet man!! waar moet dat programma dat vandaan halen :p
23 februari 2006 15:53
pim1502
d3nnis89 zei op: 23/02/2006 - 15:50[quote]pim1502 zei op: 23/02/2006 - 14:02[quote]als je het programma vobsup installeert, dan zet ie de ondertiteling zelf onder de film, en daar kan je ook de grootte van de ondertiteling opgeve, en de kleur en letterstijl[/quote]
Bedoel je dat er bij een film automatisch de juiste ondertiteling erbij wordt gezet.(met dat programma!)
Zonder een SRT bestandje te hoeven downloaden[/quote]
nee je moet de ondertiteling downloaden en dezelfde naam geven als de film, alleen de extensie laat je dan wel srt.. en als je dan vobsup gebruikt dan zet ie de ondertiteling er zelf onder en daar kan je dan ook het formaat van de ondertiteling etc aanpassen