-
styloco
hoi, ik heb een goedkope muis van 10 euro van sweex en als ik de muis optil (ong tot een halve centimeter) dan beweegt de muis op het scherm als een gek :s soms heb ik dat en soms niet.
dit is egt vervelend tijdens het gamen want ik til mijn muis vaak op als ik links of rechts wil kijken.
ik heb al een andere muis geprobeerd (nog een sweex maar dan ps2) en daar heb ik soms ook het probleem mee.
met zon oude muis met zon balletje daar heb ik natuurlijk geen problemen mee, het ligt namelijk aan de laser. het vage is dat als ik gewoon in windows bendat ie dan normaal doet, maar zodra ik een game opstart krijg ik dit raar verschijnsel :s
ik heb geprobeerd de stuurprogramma te herinstalleren maar dat helpt ook niet, aangezien ik een laptop heb heb ik de touchpad ook uitgezet maar tog heb ik dit probleem.
ik ben al aan het sparen voor een mx 500 ofzo (die van 50 eurotjes) , maar herkent iemand dit probleem en weet iemand een oplossing?
het heeft volgens mij te maken met de gegeven die de muis naar de pc stuurt, die zijn niet goed volgens mij. kweenie :s andere muismat helpt soms , dit is super vaag
ik kan nu niet goed gamen en wordt dalijk nog noob :s :p
05 maart 2006 17:01
-
keitaro
Mss, ander merk muis.
Zoas de Logitecht MX1000, of de g5, of de g7 en zo kan ik nog wel meerdere logitech producten opnoemen! :P
05 maart 2006 17:16
-
djoey
lig aan de muis..
heb zelf ook dit probleem met een optic logitech muis gehad.
maar ben weer terug naar mn logitech first pilot usb muis gegaan MET BALLETJEEEE :h
05 maart 2006 17:33
-
styloco
nee maar met een balletje is vervelend want als je het optilt dan beweegt de muis zeg maar omdat het balletje dan beweegst als je begrijpt wat ik bedoel, dit kan ik niet hebben tijdens het gamen
05 maart 2006 17:47
-
d3nnis89
Er bestaan toch ook drivers voor een muis
Volgens mij kun je die vinden op de website van de fabrikant. Probeer die anders even te installeren.
Enne heb je ook al geprobeerd om een andere optische muis te gebruiken. Misschien is de muis die je nu hebt een productiefout ofzo
05 maart 2006 18:06
-
styloco
nee dat denk ik niet, maar ik ga ff naar drivers zoeke en ik wacht vol spanning af totdat ik de mx logitech heb :d, trouwens heeft iemand nog een tweede handsje logitech mx ?
05 maart 2006 18:57
-
d3nnis89
05 maart 2006 19:08
-
leviathan
laser muis van 10 euro... wow... da's wel erg goedkoop... ikzelf ben zeer tevreden over me mx1000, vooral fijn bij battlefield want het stuurt lekker scherp, maar ik zal jullie mijn vliegtuig verhalen maar besparen... het gamed gewoon goed en lasermuizen horen het ook gewoon te doen als je hem in de lucht houd, iig. de mijne doet het gewoon nog als ik hem een halve centimeter in de lucht hou. het is ook zo, hoe lichter de ondergrond is, hoe gevoeliger je muis werkt. en dan kan ik op mijn muis wel de resolutie instellen, met van die knopjes van scherper en minder scherp, maar dat vind ik niet zo fijn. dus ik heb gewoon een muismat in gebruik voor gewoon gebruik, en als ik hem scherp moet hebben, dan leg ik hem op mijn spierwitte bureau. handig bij het vlie.... sorry...
05 maart 2006 19:11
-
styloco
LOL thx you leviathan ! hoe lichter hoe gevoeliger !!!!!
kheb een a4 uitgeprint helemaal in het blauw resultaat:
op een blanco a4 = gaat ie alle kante op
op een blauw geprint a4 = werkt ie perfect!
maar het a4 slijt nu heel erg lol nu nog een plastica donkereder ondergrond vinden
ps. i'm the counter strike champion again (h)
05 maart 2006 19:29