ik heb sindskort een nec n343i, en heb java games ervoor gedownload. maar ik kan ze niet via mijn usb snoertje op de telefoon zetten, weet iemand hiervoor een oplossing?
alvast bedankt
05 maart 2006 18:44
thomazz
Ik heb zelf ook en Nec N343i, maar ik wist niet eens dat je hem kon aansluiten op de computer, kan je dan de foto's eraf halen ofzo?
05 maart 2006 18:56
leviathan
als hij bluetooth heeft kun je alles zeer simpel overzetten. dan kun je hem gewoon op recieve zetten, en je sleept de bestanden in het bluetooth programma op je pc en alles staat zo over.
05 maart 2006 19:14
thomazz
Kan je dat er dan ook zelf opzetten, want die van mij is ook net nieuw. maar in de handleiding staat niet dat ik hem op de computer kan aansluiten. wat mij wel opviel is dat de aansluiting er hetzelfde uitziet als die van mijn mp3-speler.
05 maart 2006 19:23
styloco
usb waarschijnlijk
05 maart 2006 19:34
leviathan
als ie USB compatible is neem ik aan dat je er wel drivers voor op je pc moet zetten dan. anders heb je er nog niets aan.
05 maart 2006 20:29
deadlock
ik kan gewoon ringtones, afbeeldingen van de mobiel afhalen en erop zetten met behulp van een snoertje (normaal voor de camera) en nec suite voor de n343i, maar nog steeds geen java games erop zetten
06 maart 2006 12:01
styloco
oww ik weet al, da kan ik ook niethet is beveligd anders zou 1 iemand een game downloaden en dan versturen naar iedereen, ze willen dat je die game download....
06 maart 2006 17:20
deadlock
stelletje afzetters :p
06 maart 2006 17:57
matthijs3146
ik weet niet hoe het bij jullie is maar ik heb een sonyericsson W550I en daarbij kreeg ik ook een snoertje,
toen ik wou proberen muziek en plaatjes te versturen deed hij dat ook maar ook geen spelletjes, daarna heb ik de software gedeinstalleerd en mijn telefoon uit gezet daarna vind windows de telefoon gewoon als een verwisselbare sgijf waar al wat opstaat, dan kan je zoeken naar de goede map en ze daar in plaatsen.
06 maart 2006 20:07
styloco
da's idd een slimme manier
06 maart 2006 22:22
deadlock
dat kan omdat die telefoon een veel groter opslagruimte heeft, bij mij lukt het niet omdat mijn telefoon maar 1,3 mb ruimte heeft