Dus het probleem is dat me pc geen USB 2.0 stick ziet....
Wat moet ik doen?
(Het gaat om Windows Xp Professional met Service pack 2)
27 maart 2006 17:44
styloco
misschien dan ie niet usb 2.0 ondersteund, maar dat moet haast wel..
bij mij herkent ie ook geen usb 2.0's maar kheb er geen last van...
27 maart 2006 18:36
d3nnis89
Voorheen had ik windows geinstalleerd(met service pack 1) en toen deed ie het wel gewoon...
En nu windows geinstalleerd (service pack 2) en nu doet ie helemaal niets...
Usb 1.0 wordt wel gezien...
27 maart 2006 18:44
raymus
heb je wel een goeie service pack?? en daarnaast zal windows hem gewoon moeten zien....
27 maart 2006 19:01
styloco
veel mensen hebben problemen na het installeren van sp2 :s ik heb nog nooit problemen gehad, alles ging goed!
je zou je bios kunne opdaten...? :s
27 maart 2006 19:28
leviathan
installeer de usb 2.0 drivers opnieuw vanaf je mobo cd
27 maart 2006 19:28
d3nnis89
Ik heb al 100 x geprobeerd om die driver te installeren. Maar als ik die cd erin stop zegt ie bij update versie: NONE
Ik krijg de software er maar niet op. Begrijp er niets van...
27 maart 2006 21:19
leviathan
waarom gebruik je dan asus install? dat is toch niet nodig? je stopt je cd erin, en selecteer met autorun, install drivers... welk MOBO heb je?
27 maart 2006 22:32
d3nnis89
USB schijnt stuk te zijn...:o
Bij me pa doet ie het nu namelijk ook niet meer op zijn pc... Maja, ik denk dat ie het nu wel weer doet...Ik ga morge testen met een mp3
...............................................................
Edit: Me USB 2.0 poort werkt nu zker (mp3 speler doet het namelijk wel) Het probleem was dat me pa zijn usb stick (fat32) om wou zetten naar NTFS :s
En nu wordt deze niet meer gezien als schijfstation in windows... (Volgens windows was het niet mogelijk om die usb om te zetten naar NTFS(foutmelding), maar op 1 of andere manier werkt ie nu niet meer)