Oh...als die S200 ook goed is, ga ik daar dan denk ik wel voor, is die bas ook goed?
07 april 2006 18:29
easyboarder
Dat weet ik dus niet zeker omdat ik die nooit gehoord heb, maar de Subwoofer was volgens mij wel 20 Watt. kun je voor de zekerheid ff na kijken.
07 april 2006 18:33
roy92
Als ik op google zoek krijg ik dat wel, maar als ik bij de winkel kijk waar ik um wil kopen: klikje
Dan staat er:
Totaal uitgangsvermogen: 17 W RMS
Uitgangsvermogen van satelliet: 2,9 W RMS elk
Uitgangsvermogen van subwoofer: 11,3 W RMS
Wie heeft er gelijk?:p
07 april 2006 18:38
easyboarder
beetje een moeilijk geval moet ik zeggen... ik zie ook steeds verschillende dingen. De 1 zegt 17 Watt (wat eigenlijk te weinig is, 20 zit dan ook op het randje van minimum vind ik) en de ander zegt 20. Op de site van Logitech zelf staat hij niet op, je kunt dus het beste een winkel binnen lopen als BCC ofzo, en daar op de doos van de speakers kijken.
BTW:
wat jij zegt, 17 W uitgangs vermogen, dat is ECHT WEINIG.. want daar zit het Watt van de satalites al bij inbegrepen en hou je maar 11 Watt RMS voor je subwoofer over..
07 april 2006 19:56
youp
Ik heb zo een 5.1 set van Cambridge Soundworks, en daar komt echt mooi, hard geluid uit. Lekker bas, en ook als die hard staat is het geluid nog mooi. Alleen kostte die wel 800? :s:p
Maar ik ken iemand die die boxen heeft, die jij wilt kopen, maar hij heeft er niet zo goede ervaringen mee. Hij zegt dat die bas niet echt mooi is, en hij ook niet echt hard kan.
07 april 2006 21:23
stefanbeljaars
Ik heb een Z680 deze koste mij 350? maar deze gaat ook keihard zonder te vervormen. Ongeveer 115 db. Het punt is een beetje dat je alleen op Watt en/of RMS niet kunt bepalen hoe hard hij gaat of hoe goed hij is. Maar als je rond de 50~80? gaat zitten bij Creative/Logitech ben je bijna verzekerd van een goed setje.
08 april 2006 19:54
roy92
Ik ben nu aan het twijfelen!
Ik heb veel goeds gehoor over de Logitech X-230, maar ik heb hem nog nooit gehoord. En bij de MediaMarkt staat ie niet!
Maar de MediaMarkt had wel een ander, de Creative T3030, zag er mooi uit, en gaf een mooi geluidje.
Dus ik twijfel nu tussen de T3030 van Creative, en de Logitech X-230
Jammer dat ze die niet hadden bij die mediamarkt
Als er nog een ander filiaal in de buurt ligt of andere zaak waar ze verschillende speakersystemen verkopen zou ik toch nog ff gaan luisteren, want vaak is het ook kwestie van smaak he.
Zelf ben ik meer Logitech-fan, maar die T3030 van Creative lijkt zeker een geduchte tegenstander ;)
Heeft wat minder power als X230, maar ziet er misschien wel weer wat aantrekkelijker uit...
Ligt er dus maar aan wat jij beter vindt, denk echter dat er zowiezo wel een mooi geluid uit zal komen die T3030
14 april 2006 17:29
roy92
Haha, het dichtsbijzijnde filiaal is geloof ik Zwolle...:p haha..Ik ben zelf ook eigenlijk Logitech van, maar ik vind ze niet zo mooi..haha, en design is toch iets wat ik wel belangrijk vind(zeker op mijn kamer!;))
En bij de dynabyte hebben de X-230 wel, maar daar kan je niet testen.