Ik wil dus een headset aanschaffen alleen weet niet welke..
Ik had er 1 bij de hema gezien koste 8 euro
hier staat wat info.
Headset met microfoon
Gevoeligheid microfoon 58db-3db
Koptelefoon power 100mW
met volumeregelaar
Is deze goed?
20 april 2006 18:36
gerjan
op zich is zoiets wel goed maar het is een slechte geluidskwaliteit voor een betere moetje naar een PC winkel en daar iets rond de 30 ? uitzoeken. dan is geluid wat beter. (ik heb ook zo een van ?8, het kan best)
20 april 2006 19:00
roy92
Idd, en het is (vind ik) ook welhandig als je een draadloze neemt..(met bluetooth ofzo)
Trouwens, dit had je ook @ML gepost ofniet?;)
20 april 2006 19:12
mauricedejong
roy92 zei op: - [quote]Idd, en het is (vind ik) ook welhandig als je een draadloze neemt..(met bluetooth ofzo)
Trouwens, dit had je ook @ML gepost ofniet?;)[/quote]
Hahah inderdaad ;)
20 april 2006 20:49
easyboarder
Het is natuurlijk een beetje erg prijzig, maar verwacht maar dat er dan ook super geluid uit komt. Ik heb het over een 5.1 surround headset van zalman. Te vinden op deze pagina: [url]http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=110&code=023[/url]
21 april 2006 01:28
blacksorcerer
Lol.... what's next:
een 7.1 surround headset met ingebouwde DD en DTS decoder of een doorloopstuk met een blokje aan voor onder je kin, dat een subwoofer simuleert? :p
Laat ik maar aannemen dat het allemaal virtueel gedaan wordt nu, maar denk niet dat de TS zo een hoogstandje zoekt.
Als we weten waarie het voor wil gebruiken... (MSN / Gamen / Muziek / Skype / Films(??) )
Dan weten we meer in welke prijs/kwaliteit we moeten kijken, en gezien de 8 euri set willie gewoon simpel maar duidelijk verstaanbaar ding, toch? :p
21 april 2006 02:07
ali
@ TS : Als ik jouw was zou ik een draadloze nemen ;)
21 april 2006 07:00
christiaan
Als je een goede allround headset wil je hebben, beveel ik je de creative HS-400 aan. Ik heb hem zelf ook en ik gebruik hem vooral voor gamen en muziek luisteren.
De voordelen zijn: hij kan heeel hard. Het is met een nekband (gaat dus via je nek). Microfoon kan je er zo afklikken en weer op klikken.
Hij is ook niet zo heel duur ( 25 Eu ) , op internet is ie wel goedkoper te krijgen.
Kortom: Goede headset voor een goede prijs
21 april 2006 08:40
easyboarder
Haha misschien wat overdreven inderdaad die 5.1 headset :p maar wel mooi, heeft 3 speakers aan elke kant, front, center en rear.
21 april 2006 11:53
derki
Ik dacht al hoe kan je nou 5.1 geluid krijgen uit 2 luidsprekertjes? :p Wel een beetje overdreven, 6 speakers aan je hoofd. Maar het lijkt me wel mooi geluid.
21 april 2006 16:24
louwrens
ik heb 2.1 boxen van E-Tech goede kwaliteit.
hun hebbe ook hoofdtelefoons [url]www.e-tech.nu[/url]
21 april 2006 17:14
blacksorcerer
Als er een paradigit in je buurt is, kijk daar dan eens, daar is een sennheiser headset (PC30) van 40 euro voor 20 euro in de aanbieding, lijkt me wel fijn dingetje en met sennheiser ben je ook wel gegarandeert van kwaliteit ;)
22 april 2006 10:18
roy92
ik hb een draadloze van sennheiser...dat zijn erg goede
22 april 2006 12:58
easyboarder
Ik gebruik voor mn mp3 en voor de pc de 'backphones' van creative :p ook erg fijn
Hier kunne we wel eindeloos over door praten, elk lid komt met een ander soort hoofdtelefoon :p