100 Eu!! weeeehjoh... zonde man.. je kan beter een goedkoper lcd/fancontroller pakken..
26 april 2006 18:46
easyboarder
Het si wat offtopic, ma nu we het toch over fan controlers hebben... CHECK THIS OUT!:
[url]http://extrememodding.autosoft.be/product_info.php?products_id=1482[/url]
deze ga ik halen voor mn pc
26 april 2006 18:51
gerjan
dies wel vet maar ik snap alleen niet dat je voor zoiets 62 euries gaat betalen.
26 april 2006 19:36
keitaro
Ach, wrom ook niet... ik bedoel, een hobby mag geld kosten, bij mij zit er in me anime hobby ook al dik bijna 3000?... dus wrom niet in iemand pc hobby...
26 april 2006 19:56
gerjan
wtf zoveel?? en dat vind je geen zonde van je geld:o
26 april 2006 20:37
keitaro
Uhm nee, anders kocht ik het niet. Ik koop nu geen fuck meer voor me pc of iets, en alleen maar anime, zodra ik maar een beetje geld heb! :P een hobby mag geld kosten vind ik, men koopt een pc voor ik weet niet hoeveel, ik vul mijn planken en kasten met anime en manga merchandise :p en ondertussen sparend voor een reis naar japan en hopelijk een toekomstig stage naar japan
26 april 2006 21:57
djoey
christiaan zei op: - [quote]100 Eu!! weeeehjoh... zonde man.. je kan beter een goedkoper lcd/fancontroller pakken..[/quote]
fan controller ?
tis een medialab hoor
voor media center
hele pc besturen door middel van een remote
gaver kan bijna niet :p
26 april 2006 21:58
easyboarder
gerjan zei op: - [quote]dies wel vet maar ik snap alleen niet dat je voor zoiets 62 euries gaat betalen.[/quote]
Ik vind het nog niet zo heel veel :)als je kijkt naar wat hij kan en hoe hij er uit zieten inderdaad het is mn hobby dus vandaar ;)
27 april 2006 08:09
gerjan
ik wil eerst mijn prestaties wat omhoog brengen en dan misschien het uiterlijk maar zo'n schermpje kun je wel een beetje mee kloten. ik heb er toch al 1.