Kan ik ook in plaats van wallpapers tutorials etc .. ook programmas uploaden zoals .. nod32 antivirus systeem (gecrackt) of firewalls? .. lett me know plz
Greetzz: downloadfreak
26 april 2006 21:54
djoey
gecrackt ? mag nieten dan nog :p
welke pc tweaker wil er Norton op zn pc :p
26 april 2006 21:59
stefanbeljaars
djoey zei op: - [quote]gecrackt ? mag nieten dan nog :p
welke pc tweaker wil er Norton op zn pc :p
[/quote]
Nod 32 niet Norton.
Je mag geen crack/hacks of serials op de website posten. Dus dat zal er nooit komen.
26 april 2006 22:01
xpfreak112
norton sux:P nod32 rocks :P www.nod32.com ookeej zal me mond houwe over cracks hacks en andere tracks ..
ps:&nd het is tig x zo beter dan avg free edition btw ..
26 april 2006 22:02
blacksorcerer
Mag inderdaad niet de illigale sjwik, dus lees alvast de regels/FAQ zodat je alvast meer dingen weet van hoe en wat kan en mag ;)
Beantwoordt waarschijnlijk al een hoop vragen, eventuele twijfelgevallen kun je nog eerst een PM sturen naar admin/mod.
Verder veel plezier hier zou ik zeggen :p
27 april 2006 01:05
xpfreak112
oke .. Thanx ..:d:d
greettzz:h
27 april 2006 11:08
ali
Je kan natuurlijk wel een link posten met het programma en zeggen dat het een trial is maar stiekem in de .rar file ( die je te download hebt gezet ) toch een **** te zetten ;) :p
29 april 2006 08:54
easyboarder
Smooth Ali ;)
29 april 2006 12:43
blacksorcerer
Maar nog steeds niet toegestaan natuurlijk! :p
Als het goed is worden alle bestanden eerst ff gecheckt door de admins. ;)
Je kan uiteraard wel de trial downloaden en dan een PM sturen naar de uplaoder ervan offie niet 'een licentie overheeft'
29 april 2006 13:53
leviathan
blacksorcerer zei op: - [quote]Als het goed is worden alle bestanden eerst ff gecheckt door de admins. ;)[/quote]ooh klinkt verleidelijk, ik denk dat ik mijn virus.exe maar eens ga versturen dan ;)
29 april 2006 19:40
blacksorcerer
Met gecheckt wordt dus ook een virusscanner bedoelt, en al wordt daar een klein fun-virusje in gevonden, is dat dus mooi een permanente ban op de site :h
Maar aangezien jullie dat natuurlijk nooit zouden doen is er niets aan de hand en kunnen we op een mooie manier legale bestanden met elkaar delen om elkaar zo te helpen om problemen op te lossen en onze windows te tweaken ;)
...en zo onstond er vrede op aarde... :p
30 april 2006 11:30
leviathan
blacksorcerer zei op: - [quote]...en zo onstond er vrede op aarde... :p[/quote]ow, da's lekker als je satallietverbinding hebt dan... :s