Kan ik ook in plaats van wallpapers tutorials etc .. ook programmas uploaden zoals .. nod32 antivirus systeem (gecrackt) of firewalls? .. lett me know plz
Greetzz: downloadfreak
26 april 2006 21:54
djoey
gecrackt ? mag nieten dan nog :p
welke pc tweaker wil er Norton op zn pc :p
26 april 2006 21:59
stefanbeljaars
djoey zei op: - [quote]gecrackt ? mag nieten dan nog :p
welke pc tweaker wil er Norton op zn pc :p
[/quote]
Nod 32 niet Norton.
Je mag geen crack/hacks of serials op de website posten. Dus dat zal er nooit komen.
26 april 2006 22:01
xpfreak112
norton sux:P nod32 rocks :P www.nod32.com ookeej zal me mond houwe over cracks hacks en andere tracks ..
ps:&nd het is tig x zo beter dan avg free edition btw ..
26 april 2006 22:02
blacksorcerer
Mag inderdaad niet de illigale sjwik, dus lees alvast de regels/FAQ zodat je alvast meer dingen weet van hoe en wat kan en mag ;)
Beantwoordt waarschijnlijk al een hoop vragen, eventuele twijfelgevallen kun je nog eerst een PM sturen naar admin/mod.
Verder veel plezier hier zou ik zeggen :p
27 april 2006 01:05
xpfreak112
oke .. Thanx ..:d:d
greettzz:h
27 april 2006 11:08
ali
Je kan natuurlijk wel een link posten met het programma en zeggen dat het een trial is maar stiekem in de .rar file ( die je te download hebt gezet ) toch een **** te zetten ;) :p
29 april 2006 08:54
easyboarder
Smooth Ali ;)
29 april 2006 12:43
blacksorcerer
Maar nog steeds niet toegestaan natuurlijk! :p
Als het goed is worden alle bestanden eerst ff gecheckt door de admins. ;)
Je kan uiteraard wel de trial downloaden en dan een PM sturen naar de uplaoder ervan offie niet 'een licentie overheeft'
29 april 2006 13:53
leviathan
blacksorcerer zei op: - [quote]Als het goed is worden alle bestanden eerst ff gecheckt door de admins. ;)[/quote]ooh klinkt verleidelijk, ik denk dat ik mijn virus.exe maar eens ga versturen dan ;)