-
ali
Ik wil ff wat printen, maar mijn HP printer gaat kleur printen. Ik wil dat hij zwart wit print! kan ik dit instellen? het is een 3020 ( uit hoofd )
29 april 2006 08:56
-
mrwebby
Je kan bij de eigenschappen aangeven (na CTRL+P) in ??n van de tabbladen of je met kleur wilt printen of met grijstinten.
Bij sommige kan je ook aangeven of er alleen gebruik gemakt mag worden van de zwarte cartridge.
29 april 2006 10:53
-
gerjan
idd het is heel simpel. en anders trek je je kleuren cartridge er uit:)
29 april 2006 14:05
-
ali
mrwebby zei op: - [quote]Je kan bij de eigenschappen aangeven (na CTRL+P) in ??n van de tabbladen of je met kleur wilt printen of met grijstinten.
Bij sommige kan je ook aangeven of er alleen gebruik gemakt mag worden van de zwarte cartridge.[/quote]
Nope , lukt niet!
Maar ik kan wel de kleurencartridge uit trekken, maar als ik hem er weer in stop moet het weer test print maken!
29 april 2006 14:21
-
mrwebby
Heb je wel de correcte printerdrivers geinstalleerd dan.
De kans bestaat dat als je de standaard driver van windows gebruikt deze optie niet hebt.
Kijk even op de website van HP of je daar de laatste drivers kan downloaden, kijk wel eerst even welk type je hebt want je deed het uit het hoofd over het type maar je moet wel zeker weten om welke het gaat.
29 april 2006 14:27
-
ali
Het is de HP Deskjet 3325 en heb de nieuwste drivers, maar wat ik ook doe, het lukt niet! ook niet bij Advanced!
29 april 2006 15:57