-
pwnd
als ik zo'n thema heb gedownload hoe zorg ik er dan voor dat hij op me beeldscherm komt??
09 mei 2006 15:33
-
ali
09 mei 2006 16:58
-
michelvandijk
doh...:O
09 mei 2006 17:12
-
d3nnis89
michelvandijk zei op: - [quote]doh...:O[/quote]
@ Michelvandijk: wrom SPAM je??
@ Pwnd: Je had idd ook gewoon ff de zoekfuntie op deze site kunnen gebruiken ;)
(Nou nu weet je dat ook weer voor de volgende keer, als je weer een probleempje ergens mee hebt)
09 mei 2006 17:15
-
gerjan
waarom hij spamt is een domme vraag hij wil graag meer sterren en/of hij wil zijn mening kwijt. je kunt beter vragen of hij dat wil laten zodat je een spam vrij forum hebt en dan vertel je hem dat spam erg lastig is!!!
09 mei 2006 18:26
-
leviathan
eh ok, duidelijk geval van niet verder kijken, er is precies zo'n zelfde topic al op dit moment actief.
09 mei 2006 22:45
-
blacksorcerer
Leuk dat jullie ook ff rechtertje spelen :p
Maar nu ben ik er dus voor de duidelijkheid:
Pwnd, bekijk eerst onze FAQ, en met de name de forumregels, zodat het je al duidelijk zou zijn geweest dat je zinvolle en duidelijke titel moet maken, en de zoekfunctie eerst gebruikt dient te worden.
EN Michel, ook jij moet misschien maar eens de FAQ duidelijk lezen want dat soort posts zijn niet toegestaan.
Nu laten we ff wachten op de TS of hij het kan vinden in de zoekfunctie van het forum of ergens anders.
Dan zien we wel verder ;)
09 mei 2006 22:47
-
easyboarder
niet zo streng zijn voor een nieuweling ;) ik vind dat er in dit soort gevallen alleen de MOD er een reactie op mag geven. als de gebruiker al 2 of 3 sterren heeft mag ervanuit gegaan worden dat de gebruiker het weet en dus gewoon FOUT zit
10 mei 2006 00:42
-
gerjan
laatst was er ook nog iemand die niet wist hoe je een topic in het juiste onderdeel moet zetten M?T 3 sterren. dus ik denk dat de conclusie dat iemand met drie sterren al veel weet van de site geen goede is.
10 mei 2006 18:20
-
blacksorcerer
Die discussie moet dan maar in een nieuw topic geplaatst worden, hier zeg ik nogmaals: wachten we op een reply van de TS.
Off-topic berichten worden hier na deze post dus verwijderd.
10 mei 2006 18:48