Hej, is dit een goed pc'tje voor spellen zoals bv ; F.e.a.r, Black and white 2, Condemmend, Age of Empires 3.
En voor videobewerking?
Hier link naar de pc met specificaties.
[url]http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?showTechData=true&artno=shdv18&#tecData[/url]
07 juli 2006 16:13
louwrens
waarom niet? zit een videokaart van de Nvidia 7 series in hoger is er ook nog niet
07 juli 2006 16:24
roy92
Is opzich wel een redelijke PC. Voeding is denk ik ook wel genoeg. Heb je die review eronder ook al gelezen?
Verder vind ik die achterkant van die kast wel appart. PCI sloten bovenin en de rest van de aansluitingen onderin.(of zouden ze de kast op de kop hebben gefotograffeerd?:P)
07 juli 2006 16:34
ali
Jah mooie gegevens :p als [color=000000]extra luxe[/color=000000] zou je geheugen uit kunnen breiden tot 2048 MB.
07 juli 2006 16:36
roy92
Wat heb je nu in godsnaam aan 2048mb? Dat heeft helemaal geen nut. Misschien voor Vista, maar die kan op zo'n PC met 1024mb ook prima draaien.
Dus Maurice, je kan er beter een mooi scherm ofzo van kopen;)
07 juli 2006 16:48
gerjan
ziet er goed uit idd:)
en je moet idd ook die review lezen. niet zo goed maar komt denk ik doordat die kerel er geen/bijna geen verstand van heeft
07 juli 2006 16:50
christiaan
die 7600GS valt nog reuze mee hoor.. hoe goed hij is.. je kan FEAR op de hoogste instellingen niet goed draaien hoor...
en sowieso een in-elkaar-gezette pc is altijd duurder dan dat je hem zelf in elkaar zet (met goedkope onderdelen)
07 juli 2006 17:33
mauricedejong
christiaan zei op: - [quote]die 7600GS valt nog reuze mee hoor.. hoe goed hij is.. je kan FEAR op de hoogste instellingen niet goed draaien hoor...
en sowieso een in-elkaar-gezette pc is altijd duurder dan dat je hem zelf in elkaar zet (met goedkope onderdelen)
[/quote]
De aanbevolen systeemeisen voor f.e.a.r zijn:
Recommended Specifications:
-Pentium(R) 4 3.0 GHz or equivalent processor
-1 GB RAM
-256 MB Radeon(R) 9800 Pro, GeForce(TM) 6600 or equivalent DirectX(R) 9
compliant video card with hardware T&L and pixel shader 2.0 support
-Sound Blaster(R) X-Fi(TM) series sound card
Dus het lijkt mij dat hij het spel wel aan kan.
07 juli 2006 17:41
christiaan
Dat zeg ik, je KAN hem wel spelen, maar dat kan je bijna met elke kaart dus wel. Bij het testen van de nieuwe videokaarten gebruiken ze niet voor niets als benchmark FEAR. Het is een super zwaar spel. Op hoge settings haalt de 1900XT nog niet eens 60 fps
07 juli 2006 18:44
ali
christiaan zei op: - [quote]Dat zeg ik, je KAN hem wel spelen, maar dat kan je bijna met elke kaart dus wel. Bij het testen van de nieuwe videokaarten gebruiken ze niet voor niets als benchmark FEAR. Het is een super zwaar spel. Op hoge settings haalt de 1900XT nog niet eens 60 fps[/quote]
Oke... en wat is de beste videokaart ooit? naja.. wel betaalbaar he? :p