Ik heb vandaag een Dell Axim X51 binnen gekregen. Voor de mensen die niet weten wat het is, het is een PDA.
Maar ik heb een probleem.
Ik kan mijn PDA niet connecten met mijn PC. Hij word niet gevonden, en ik kan op internet niet de goede drivers vinden.
Weet iemand hier iets voor, of heeft iemand wel de groede drivers?
mvg.
Maurice Derksema
12 juli 2006 12:19
blueboxe
12 juli 2006 12:32
roy92
Andere USB poort geprobeerd? Precies gedaan zoals het in het boekje stond?
Hoe laat de PDA op? Via de PC of stopcontact? Anders is eerst helemaal opladen, en daarna aansluiten.
zoek hier is drivers voorje PDA. Ik kan dat niet voor je doen, aangezien ik niet weet welk besturingssyteem je erop hebt. Veel suc6(y)
12 juli 2006 12:35
ali
maurice zei op: - [quote]Hallo allemaal,
Ik heb vandaag een Dell Axim X51 binnen gekregen. Voor de mensen die niet weten wat het is, het is een PDA.
[/quote]
Hoe maakt het verbinding normaal? Infrarood? Bluetooth? USB kabel?
12 juli 2006 12:37
ps18
Hij maakt verbinding via de USB.
Maar daar staat niet bij wat ik moet hebben, alleen update's. Als ik die download, kan ik na een tijd niet verder, krijg ik een foutmelding.
Ik gebruik Windows Mobile 5.0 , de taal nederlands natuurlijk.
12 juli 2006 12:50
gerjan
en doen de mp3 spelers en andere dingen het wel op de usbpoort?
12 juli 2006 12:53
roy92
Probeer hem is op een andere computer aan te sluiten. Doet de PDA het daar wel op, dan weet je dat het aan jou computer ligt. Doet ie het ook niet op de andere computer, lees dan het boekje nog eens goed na, of je niet iets bent vergeten.
Als je volgens jou alles goed hebt gedaan, maar hij doet het nog steeds niet, zou ik de Helpdesk van Dell even bellen, als ik jou was;)..
Suc6(y)
12 juli 2006 12:59
ps18
Ik ga wel even proberen op een andere pc, en als dat niet werkt, bel ik even met Dell.
Iniedergeval bedankt voor julie snelle reacties! top
12 juli 2006 13:06
roy92
Dat is de service van de TW leden;)..:p
12 juli 2006 13:06
enzoload
Heb je active sync wel geinstalleerd ?????.
Deze moet je eerst installeren en dan je pda aansluiten met je usb, dit staat duidelijk beschreven in de manual de met jouw pda is geleverd .Ik heb zelf de Dell axim x51v met mobile 5 ik heb na deze stapen gevolgd te hebben geen probleem gehad met de verbinding.