-
syntax terror
Ik zou graag mijn racestuur in Need For Speed Most Wanted willen gebruiken maar als ik hem aansluit ziet NFS MW het stuur niet eens.
Ik gebruik:
-Windows xp MCE 2005
-NFS MW (geen black edition)
-Een Sitecom USB to Gameport adapter CN-108
-En een redelijk oud Trust racestuur (analoog) op de gameport
Bij andere spellen doet het stuur het wel.
Het zou prettig zijn als jullie me konden helpen.
Alvast bedankt.
31 juli 2006 20:24
-
roy92
Ik denk dat NFS MW geen analoge meer ondersteunt. En dit word bij andere spellen ook steeds minder.
Ik heb zelf een logitech stuur(vrij nieuw) en die doet het wel met NFS MW.
31 juli 2006 20:26
-
leviathan
en herkent windows zelf het stuur wel? of dat ook niet?
en is nfsmw versie 1.3?
31 juli 2006 21:00
-
syntax terror
@roy92: Het stuur zelf is analoog, maar door die converter word hij door de pc als digitaal gezien.
@Leviathan: Het stuur word door windows gezien en bij andere spellen werkt hij ook.
Jammer genoeg weet ik niet welke versie van nfs mw ik heb. Waar kan ik dat zien?
Ik heb trouwens ook van een vriend gehoord dat zijn usb joypad het ook niet bij most wanted deed.
31 juli 2006 21:33
-
roy92
Rechtsondeirn bij het opstarten staat het v. nr.
Maar ik denk toch dat het daar aan ligt ofzo hoor. Aangezien ie het bij mij, en meerdere mensen die ik ken het wel doet met een stuurtje. Probeer is nieuwe drivers te installeren.
En anders kan je ook altijd nog een ander stuurtje nemen. Kosten bijna niks meer tegenwoordig.
31 juli 2006 21:42
-
syntax terror
dus werkt het stuur niet als het versie 1.3 is?? zo ja. kan ik een update uitvoeren??
31 juli 2006 21:49
-
xp 2
eerst installeren in windows en dan bij options--> controls en dan kan je bovenaan kiezen tussen toetsenbord of stuur (zo is het toch met mijn joystick, ik heb het spel ook nog maar een paar dagen :p)
31 juli 2006 22:47