Voor mij betekent doelen stellen dat ik mijn denkwijze moet wijden aan het aanwezig zijn in het moment. Procesgeori?nteerde doelen stellen betekent niet te ver vooruit kijken, maar veel energie geven aan elke situatie. Ik heb in mijn wijze 21 jaar van leven geleerd dat dingen op de een of andere manier in de plaats vallen zoals ze bedoeld zijn. Vaker wel dan niet is het moeilijk om je voor te stellen hoe dat werkt, maar desalniettemin vertrouwend dat het bedoeld is. Het betekent ook eerlijk zijn over wat me gelukkig maakt. Als ik me ooit in
Nike Internationalist Femme een situatie voel die niet authentiek aanvoelt of een overvloed aan negatieve energie cre?ert, verander ik die. Geen vragen gesteld. Het leven is te kort om je tijd te geven aan momenten die je niet inspireren of motiveren om een ??beter of gelukkiger persoon te zijn. En dat is niet ego?stisch. Het is zelfzorg.
Doelen geven me een doel. Wanneer mijn wekker afgaat op wat schijnbaar het krieken van de dageraad is, herinner ik mezelf eraan waar ik naartoe werk. Het is de perspectieflens waarin mijn doelen me toelaten door te kijken. Natuurlijk zit het niet allemaal in een roze visie, maar ik zal zeker zeggen dat het nooit wazig is. Als je iets ergs wilt, kun je het perfect zien, met 20-20 visie, hoe bang je ook bent om tekort te schieten.
Vroege ochtendtop glimlacht.
Nieuw jaar, nieuwe jij? Ik daag je uit om te gaan zitten met
Nike Air Max Command Mujer de ambities waar je van gedroomd hebt. Probeer iets vreemds. Stel een doel voor jezelf waarin het bereiken ervan het meest bizarre lijkt dat je ooit hebt gedaan. Toen ik bijna drie jaar geleden voor het eerst een boek over Ultra Running oppakte, schreeuwde ik ronduit toen ik las dat sommige mensen 100 mijl renden. Vrijwillig. En de (zeer vroege) ochtend die ik de mijne voltooide, veranderde mijn wereld.
Dus stel gnarly doelen. Stel kleine doelen. Stel procesgeori?nteerde, geestverruimende, hartverrijkende, gemeenschapsopbouwende, zelfvervullende doelen in en geniet van elke minuut om ze te zien uitkomen.
Toen ik werd gemaakt, kreeg ik een dubbele portie Imposter-syndroom gepaard met een extra portie Napoleon Complex. Het is een problematische combinatie geweest van negatieve persoonlijkheidskenmerken zolang ik me kan herinneren.
Asics Gel Lyte 5 Womens Ik heb een chronisch gezwollen knokkel als herinnering
Adidas Superstar Donna hieraan, gegeven door mijn beste vriend van de middelbare school. Hoewel ik leerde dat ik met 105 pond een toekomstige West Point Cadet niet moet worstelen, was ik niet in staat om die les te vertalen naar andere "bijten af ??dan ik kan kauwen" momenten. En dat is oké. Misschien maakt dit mij succesvol?
Om dit te bewijzen, 12 jaar later, begon ik te rennen. Ik was enigszins te zwaar en opereerde op basis van de atletische kennis van een band-nerd die ook president was van de Latin Club (vreemd specifieke Perkins). Mijn jeugdsporten omvatten een korte en niet-succesvolle stint in dans en 2 jaar als het molligste lid van het junior-high swim team. Ik kwam per ongeluk rennen, zoals hero?ne. Mijn vriend heeft me aangemeld voor een 5k en mijn man vertelde me dat ik die afstand
Nike Air Pegasus 83 Womens onmogelijk zou kunnen afleggen zonder training. Ik heb
Nike Cortez Damen echt geluisterd en een C25K-app gedownload. Dit begon een lange periode van het afleggen van een nieuwe afstand, en te zeggen: "maar ik wil nooit een (volgende afstand invoegen) lopen." Binnen 12 maanden eindigde ik mijn eerste wegmarathon.
Met een glanzende 26.2-sticker op mijn auto voelde ik me nog steeds een buitenstaander, een mollig kind in een magere wereld - een schildpad tussen hazen. Mijn imposter-syndroom wordt verergerd door mijn behoefte mezelf te omringen met werkelijk verbazingwekkende mensen. Terwijl ik bleef rennen, vond ik lopende vrienden die mijn vaardigheden en ervaring ver te boven gingen. Ik vond mezelf een wereld van mensen naar wie ik kon opkijken, maar ik voelde me laag. Het was echter prachtig. Ik had Amanda, de snelle marathoner op de weg; Wayne, "The Pain Train", de 100 miler BEEST; Chris, de
www.laboutiquedusav.fr Unogwaja; en Tim, wiens benen eruit zien als een anatomieposter. Ik was een kleine vis in een grote vijver. Op een echte Engelse manier lees ik alle boeken. Ik begon met Alexandra Heminsley en Chris McDougall, daarna Haruki Murakami en Mark Rowlands. Ik was zo verliefd op de geest van deze sport.