slome pc
Topic gesloten
augustus 2006
-
b-sethhey, mijn pc doet laatste tijd heel er sloom..
weet iemand mss hoe ik dit weer goed kan maken?.. windows opnieuw installeren of weten jullie nog iets om het goed te maken??????
23 augustus 2006 13:46 -
softlockerDownload hitman en voer alles uit dat het programma je aanraad, wis daarna alle overbodige programma's van je PC. Nadien moet je defragmenteren (bureau acces. -> systeemwerkset -> schijfdefragmentatie. Nadien ga je merken dat je PC al een stuk sneller gaat zijn. Mocht dit niet het geval zijn, download dan programma's die het opstarten en afsluiten van je PC doen versnellen (Google).
Nog vragen? Laat het hier weten.23 augustus 2006 14:11 -
ikkusprobeer [url]http://safety.live.com/[/url]
Dit is echt een aanrader!;)23 augustus 2006 15:24 -
ps18Wat de beste, en soms ook de snelte optie is, is gewoon formateren van je hd. Dan loopt hij weer chill. Maar het is wel je eigen keuze.23 augustus 2006 15:38
-
thinkpadIk zou http://safety.live.com proberen. Heb ik zelf uitgeprobeerd, werkt goed. Het schoont gelijk goed op en het heeft een duidelijke interface. Mocht voorgaande niet werken dan kan je altijd nog formateren.
23 augustus 2006 18:52 -
roy92Gooi eerst alle voorgenoemde programma/s eroverheen.
Gebruik dan is een keer een goede register cleaner, en een pc cleaner.
Mijn voorkeur gaat uit naar Ccleaner en TuneUp Utlitis 2006(trial). En kijk dan is of het verschil maakt.
Bij veel mensen waar ik kom doe ik dit, en dan draait ie weer als een zonnetje;).23 augustus 2006 18:59 -
aliGebruik WinXP Manager, deze programma gebruik ik zelf ook.
Beschikt over goede cleaner en dergelijke.
23 augustus 2006 23:31 -
b-sethwtf doet hitman pro : -O ????
hij downloadt allemaal antispy progjes... is dat goed?24 augustus 2006 13:19 -
ryanJa; hitman pro is een verzameling van programma's die hij zelf bestuurd zonder dat jij iets hoeft te doen!24 augustus 2006 14:57
-
aliQuote van b-seth op 24 Aug 2006 13:19[quote]wtf doet hitman pro : -O ????
hij downloadt allemaal antispy progjes... is dat goed?[/quote]
Hey basset, doe eens wat moeite om te lezen over hitman pro en ik heb een tip voor je: ga niet iets downloaden als je niet weet wat het is...24 augustus 2006 19:08