ik moet eigenlijk een scanner hebben. maar omdat ik ook af en toe een printer nodig heb wil ik graag een all in one hebben(printen scannen kopieren) ik zat te denken aan een beetje goed merk in de prijsklasse van ?50-?100. ook moeten de cardrigdes niet al te duur zijn.
welke printer heb je en wat zijn je ervaringen er mee???
ps verder heb ik er geen verstand van (je mag dus ook uitleggen waarom het ene beter is dan het andere:))
07 september 2006 16:48
roy92
Eentje uit de PSC serie van HP zijn supergoede..(Y)..
De inkt is ong. ?20 (bij de bruna, HP merk( p.s.
07 september 2006 17:18
gerjan
deze canon lijkt me ook wel een goede. en niet duur (kmoet nog op tweakers.net kijken)
iemand ervaring
edit
kan een scanner eigenlijk ook kleuren scannen zoja elke scanner of moet dat vermeldt staan(noob vraag):|
07 september 2006 20:48
ikkus
Eigenlijk kan (bijna) elke scanner wel kleuren scannen
07 september 2006 20:54
louwrens
ik heb een Lexamark all-in-one en de cardridges kan ik voor 9.90 hervullen bij de Internet Vision (onze pc winkel) kleur en zwart
07 september 2006 21:28
keitaro
Dat kan ik ook... en doe ik nooit meer... Het verziekte me hele inkt potjes, printer en naderhand ook me double a paper gvd... Liever kwaliteit voor 24? originele inkt potjes dan hervullen en alles naar de knoppe en lelijk geprint. Heb me hele printer moeten uit elkaar halen en schoonmaken toen...
08 september 2006 09:14
roy92
Idd. Dat bijvullen vind ik maar niks. En je doet er ook nog is 2x minder lang mee. Mijn advies:'Neem de orginele, dan heb je er veel meer plezier van'.
Dat geld moet je er dan maar voor over hebben.
08 september 2006 12:36
thinkpad
Koop een losse printer en een losse scanner. gebruik nooit navulinkt, het sloopt je printkoppen op termijn omdat de weekmiddelen die in navulinkt zitten niet goed zijn. Ik heb zelf een canon IP 4000 (kost momenteel rond de 80 Euro) Deze heeft een losse printkop die je zelf kan reinigen mocht ie verstopt gaan zitten Een losse scanner koop je voor ongeveer 60 Euro. (Epson komt altijd goed uit de tests) Je kan beter iets meer geld uitgeven. All in one brengt alleen maar problemen met zich mee.
Kijk eens op kieskeurig.nl, daar staan goede reviews van gebruikers.
Succes met de aanschaf
08 september 2006 13:01
roy92
Daarmee ben ik het niet met je eens 'Thinkpad'.
Ik heb nog nooit, maar dan ook nooit een slecht all-in-one gehad. Ik vind ze zelfs nog beter als een scanner/printer los. Alles werkt goed met elkaar samen, en het grootste voordeel: Je kunt hem ook gebruiken als de PC uitstaat. Verder kan je tegenwoordig ook steeds minder losse printers/scanners vinden in de winkel. Maar als ik jou was zou ik een all-in-one nemen. Maar neem geen Lexmark, want mijn ervaringen daarmee zijn dat de inkt nogal snel leeg is. Met bijv. HP doe je best lang.
08 september 2006 14:13
thinkpad
Beste Roy,
Zo zie je maar een hele wereld vol met mensen, met allemaal verschillende ervaringen. Dat houdt het spannend. Toch?
Ik hoop dat de initiele vraagsteller (gerjan) aan al onze adviezen wat heeft en dan uiteindelijk voor zichzelf een goede keuze kan maken.