Dit zijn de zachtste, lichtste booty shorts om de derrière van deze gember te sieren. De stof - hoewel licht en zacht aanvoelend - biedt een uitstekende dekking en geen doorkijkplekken.
Ze vormden een contour en zaten goed op mijn lichaam zonder me erin te persen of zich los te voelen. Ik heb deze niet alleen op mijn trailruns gedragen en ervan genoten, maar ik heb ze ook op yoga gedragen - op allerlei manieren buigen en wringen - en voelde me nog steeds comfortabel en zelfverzekerd!
Ik heb vele kilometers gelopen in de Montana Backcountry met deze "shorty shorts" zonder pijnlijk schuren en met minimale rit omhoog (niets irriteert me heel graag dat ik mijn shorts naar beneden moet trekken).
Adidas Superstar Donna Belangrijk om te weten: ik woon in Montana waar we erg weinig luchtvochtigheid hebben. Ik heb onlangs een reis naar Florida gemaakt en mijn ervaring was heel anders: mijn dijen kleven aan elkaar. Dus hoewel ik dol ben op deze shorts bij droog weer, zou ik ze niet aanbevelen in vochtige omstandigheden als je last hebt van schuren met kortere shorts.
Buiten door vocht ge?nfundeerde dijschuren, heb ik maar één klacht: de twee zijzakken zijn vrij klein - ik kon niet veel meer passen dan een paar gels.
Ik heb wat snellere wegkilometers gereden op zeer warme en vochtige dagen, evenals enkele intense trail-mijlen op regenachtige dagen - allemaal gemiddeld ongeveer 8 mijl per stuk. Ik droeg ze ook wandelen, wandelen, loungen ... ze hebben misschien zelfs een paar snelle supermarktruns gemaakt. Ik aarzelde echter om langere kilometers te volgen, omdat ik bang was dat ze zouden schuren (ze waren een beetje groot voor mij, dus ik raad aan om een ??kleinere maat te kopen dan je denkt nodig te hebben).
Over het algemeen vind ik ze leuk! Het materiaal is licht en sneldrogend. De zakken waren handig en vaak gebruikt. En de dikke tailleband was vleiend en lag mooi op mijn taille. Mijn enige klacht: geen sleutelvak.
De duurzame Better Than Naked Split-shorts met een binnenbeenlengte van drie inch zijn goed ontworpen voor lange dagen op de paden. Ze zijn superlicht, ademend en sneldrogend, ongeacht het klimaat. Bovendien biedt een groot ritsvak voldoende opbergruimte voor alles, van verschillende gels tot een smartphone.
Waarom we voor hen
Nike Air Max 270 Womens hebben gekozen: Soft touch, sneldrogende stof en continu comfort voor lange traildagen.
Ik wist niet waar "BTN" voor stond toen ik voor het eerst deze korte broek begon te dragen ... en ik ben blij dat ik dat niet deed, zodat ik tot mijn eigen conclusies kon komen. Toen ik ze voor het eerst aantrok voelde het bedekt met zachte, donzige stapelwolken. Deze shorts zijn echt "Better Than Naked!" En, bonus: ik word niet gearresteerd voor naaktheid als ik boodschappen doe na mijn runs.
In het begin aarzelde ik om erin te rennen, omdat dijbeen schuren een levenslange strijd voor me is. En ik ben 5'10 ’dus deze shorts zijn veel korter dan ik in het verleden ben geweest. Ze zijn kort en slank en moeten 0,0000 pond wegen! ... Heb ik het wolkachtige gevoel al genoemd? Bovendien biedt een achterzak met rits voldoende sleutelopslag en meer
Nike Air Pegasus 83 Damen en een grotere (niet met rits beveiligde) zak biedt nog meer opbergcapaciteit.
Deze shorts zijn snel naar mijn normale rotatie gegaan. Ik zou ze zelfs zoveel aanbevelen dat ik al een ander paar heb besteld.
Ik droeg dit hardlooprok naar de sportschool tijdens het tillen, op mijn lange run de volgende dag, en op een date daarna! IK HOU ERVAN! De ingebouwde shorts zijn lang genoeg om schuren op lange runs te voorkomen en de overrok is nauwsluitend, schattig en flatterend.
Het heeft een trekkoord om de taille vast te maken wanneer je kilometers ver bent en een grote zak aan de achterkant van de taille die groot genoeg is om op mijn iPhone te passen! Bovendien rook het niet vreselijk na 20 hete kilometers erin te hebben gezweet (indrukwekkend). En om zijn grootsheid af te maken, vond ik de kleur ook leuk - helder genoeg om te
Nike Cortez Damen worden gezien door tegenliggers (als je op een weg of in de stad loopt) zonder irritant te zijn (het komt in twee kleuren: bessen en mint).