Desktop set
september 2006
-
roy92Heey TW?rs..,
Ik ben van plan om een nieuwe toetsenbord + Muis te gaan kopen, maar ik heb nog niet echt een idee welke.
Ik zat al wel een beetje aan de MX 5000 te denken (bluetooth), en die is gemd. ?150.
Maar ik weet dat er nog v??l meer is, en misschien heeft iemand hier wel een aanrader. Het liefst heb ik er een met bluetooth, of anders gewoon draadloos. Wel een combinatieset. En als het maar geen Trust is :p
Thnx29 september 2006 16:19 -
ikkusIk vind dit wel wat:[url]http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/NL/NL,CRID=2158,CONTENTID=10777[/url]
Hij kost bij powerline ?180,- en de mediamarkt kost hij ?200,-.29 september 2006 17:08 -
roy92Vind ?180 toch weer erg aan de dure kant, en vind hem niet eens zo heel mooi:$..:P..ik had hem zelf ook al gezien...29 september 2006 18:14
-
masterwillemsik heb DEZE muis en DEZE toetsenbord, ze hebben alleen wel draad maar ze zijn erg relaxt en ook niet zo duur.29 september 2006 18:30
-
roy92Nee, niet lullig bedoeld, maar ik zoek wel iets luxer. Veel poespas erbij zullen we maar zeggen29 september 2006 18:35
-
masterwillemsdan zou ik voor DEZE en DEZE
de muis heeft me neef en die vind hem erg relaxt, en een luxer toetsenbord heb je bijna niet ^^29 september 2006 19:46 -
blacksorcererDe MX5000 is al vanaf 110 euro te krijgen, maar of hij nou ook zo goed is als de prijs doet vermoeden...
Op PriceWatch wordt er bijv nou niet helemaal positief over gedaan, dus dat zou ik toch wat meer raadplegen.
Zo ook andere reviews enzo bekijken op internet, vooral als het om veel geld gaat en jij kwaliteit zoekt.29 september 2006 23:52 -
roy92Quote van masterwillems op 29 Sep 2006 19:46[quote]dan zou ik voor DEZE en DEZE
de muis heeft me neef en die vind hem erg relaxt, en een luxer toetsenbord heb je bijna niet ^^[/quote]
Die had ik zelf ook al gezien, en vond hem niet mis. Vooral die muis vind ik gaaf... Alleen ik ben geen gamer, dat is het punt, dus vraag me af of ik veel aan het toetsenbord heb.
[quote]De MX5000 is al vanaf 110 euro te krijgen, maar of hij nou ook zo goed is als de prijs doet vermoeden...
Op PriceWatch wordt er bijv nou niet helemaal positief over gedaan, dus dat zou ik toch wat meer raadplegen.
Zo ook andere reviews enzo bekijken op internet, vooral als het om veel geld gaat en jij kwaliteit zoekt. [/quote]
Die had ik idd zelf ook al gelezen, maar op andere sites komt ie er weer heel goed uit..30 september 2006 12:32 -
leviathanje kunt het ook gewoon voor andere doeleinden gebruiken, zoals stuff in het lcd'tje proppen, al zou ik niet weten wat, en de macro knoppen kunnen ook handig van pas komen.30 september 2006 13:11
-
roy92Alleen de G15 is niet draadloos, wat toch wel een eis is...wat een zeikert ben ik toch:P30 september 2006 13:14