-
sodium
Een goedeavond!
Even ter introductie:
Mijn naam hier is Sodium, ben een 20-jarige studente van een chemische/fysische/historische/hedendaagse studierichting en houd me eigenlijk niet extreem veel bezig met mijn pc. Wat ik handig vind, is dat hij functioneert en ik snap wat het ding doet. Dus in feite ben ik wel geinteresseerd in de dieper aard van het ding. De programma's waar ik veel mee werk zijn AutoCad, GIS, Photoshop etc. Maar natuurlijk ook alle standaard Officedingen.
Zo, genoeg voor nu...
01 oktober 2006 20:07
-
ikkus
Welkom op TweakWindows.nl
01 oktober 2006 20:22
-
paulj
hooi! leuk dat je je voorstelt !
01 oktober 2006 20:58
-
louwrens
hoi, leuk dat je op TW.nl komt
01 oktober 2006 21:00
-
dj_appa
Welkom ;)
01 oktober 2006 21:16
-
d3nnis89
Aangenaam
Ik werk ook veel met Autocad (A)
01 oktober 2006 21:18
-
roy92
Welkom. Volgens mij ben jij 1 van de 1e meiden hier @TW! :p Tenminste...zover ik weet zijn er verder geen (actieve) meiden hier! :p
Veel plezier @TW, en voor vragen kan je altijd iemand een PM sturen. Ik heb je er trowuens ook eentje gestuurd net.. rechtsbovenin knippert er een icoontje.
01 oktober 2006 21:56
-
keitaro
hoi
01 oktober 2006 22:05
-
leviathan
hoi
01 oktober 2006 22:22
-
blacksorcerer
Quote van roy92 op 01 Oct 2006 21:56[quote]Welkom. Volgens mij ben jij 1 van de 1e meiden hier @TW! :p Tenminste...zover ik weet zijn er verder geen (actieve) meiden hier! :p
[...][/quote]
Er zullen genoeg vrouwelijk bezoekers van de website zijn, maar ik denk dat deze meer voor wallpapers en dat soort dingen komen ;)
Maar leuk dat jij eventuele problemen zelf probeert op te lossen (y)
Welkom op TweakWindows verder en zoals eerder gezegd kun je een bericht sturen in je profiel naar een admin of moderator (staat onder aan de pagina wie dat zijn) als je verdere vragen hebt.
En ik verzoek uiteraard de regels even te lezen
01 oktober 2006 22:41
-
easyboarder
Welkomik hoop dat je hier genoeg antwoorden zult vinden op problemen.
TIP:
Zet in je profiel ff je systeem speceficaties, handig ^^
01 oktober 2006 23:44
-
raymus
Gezellig, een vrouw in de tw keet. Ik hoop dat je hier een beetje thuis voelt op het gebied van computer ;) Als je vragen hebt kan je altijd een topic starten...
(Maar wel ff de regels lezen anders krijg je een leuke persoonlijke brief van Moderators:P)
02 oktober 2006 07:21
-
etienne
Welkom @ tw.nl
02 oktober 2006 14:38
-
deadlock
Welkom op de site der sites :P
02 oktober 2006 17:19
-
sodium
Dank voor alle reacties! Erg leuk!
Ik had de regels doorgenomen, toch goed om te weten wat men verwacht voordat je iets plaatst. Kwam hier trouwens 'per ongeluk' terecht en denk wel wat op te kunnen steken van de verhalen hier.
Autocad is inderdaad een prachtig programma. Kent iemand hier Floorplanner? Ik kan er wel een nieuw topic over starten als daar behoefte aan is. En oh, ik denk dat er vast wat meer vrouwen hier rondlopen
PS> Roy, je inbox zit vol...
02 oktober 2006 18:38
-
roy92
Ahja, sorry, zit nogal snel vol! :p... maar nu kan je weer sturen
02 oktober 2006 18:44
-
louwrens
ben ik met Roy eens inbox snel vol
oplossingkje: als Rax nou de leden die nooit/niet meer online zijn wist kunnen we meer inbox ruimte krijgen.
02 oktober 2006 18:57
-
sodium
Quote van roy92 op 02 Oct 2006 18:44[quote]Ahja, sorry, zit nogal snel vol! :p... maar nu kan je weer sturen :)[/quote]
Mooi!
02 oktober 2006 19:41
-
ikkus
wat wou je dan sturen als ik vragen mag...
02 oktober 2006 19:58
-
blacksorcerer
lol, nieuwsgierig aagje :p
02 oktober 2006 20:42
-
ali
Hoi... welkom op Tweakwindows.nl enzo.
Autocad vind ik wel een moeilijk programma :p Een keer gedownload en Floorplanner ook. Echt moeilijk spul...
02 oktober 2006 21:25
-
d3nnis89
Als je eenmaal weet hoe het werkt (ACAD),
dan is het allemaal niet zo heel moeilijk meer (Maar dat is eigenlijk met de meeste sofware het geval:))
Ik werk er nu zelf pas 4 jaar mee...(Vanwege me opleiding)
Ik zal morgen floorplanner ook maar ff downloaden. Denk dat dit programma me nog erg goed van pas zal komen.
..................................................................................................................................
Quote van roy92 op 02 Oct 2006 21:59[quote]Quote van ikkus op 02 Oct 2006 19:58[quote]wat wou je dan sturen als ik vragen mag...[/quote]
Doe is een gok :p, hoezo nieuwsgierig??[/quote]
haha, misschien willen we dat wel helemaal niet weten (A) :p
02 oktober 2006 21:46
-
roy92
Quote van ikkus op 02 Oct 2006 19:58[quote]wat wou je dan sturen als ik vragen mag...[/quote]
Doe is een gok :p, hoezo nieuwsgierig??
02 oktober 2006 21:59
-
leviathan
Quote van sodium op 02 Oct 2006 18:38[quote] En oh, ik denk dat er vast wat meer vrouwen hier rondlopen :)[/quote]hmm da's mij nog nooit gelukt... op een website lopen :p
enneh over die inbox, ik heb er nooit problemen mee hoor, gwoon alle onnodige posts van iedereen van tijd tot tijd wegmieterennou niet allemaal gaan doen alsof het hier gmail moet worden ofzow he :P
02 oktober 2006 22:04
-
blacksorcerer
Quote van Leviathan op 02 Oct 2006 22:04[quote]Quote van sodium op 02 Oct 2006 18:38[quote] En oh, ik denk dat er vast wat meer vrouwen hier rondlopen :)[/quote]hmm da's mij nog nooit gelukt... op een website lopen :p[/quote]
*ahum* hoezo bijdehand :p *ahum*
volgens mij dwalen we nogal af van het 'welkom-heten-topic' ;)
02 oktober 2006 22:11
-
leviathan
da's toch waar we goed in zijn? met z'n allen :p
02 oktober 2006 23:18
-
roy92
Haha, ik heb jullie nog nooit zo druk zien posten in een 'welkom-heten-topic'...:p..wat is dit jongens, waar hebben jullie last van?:p
Maar blijf wel een kl??n beetje on-topic jongens! Anders krijgen mensen nog een slecht gedachte over ons
03 oktober 2006 07:14
-
leviathan
ik moet nog eventjes kwijt (wat dus wel ontopic is want het gaat over de komst van de TS) dat ik vind dat je een zeer gepaste avatar hebt sodium...
03 oktober 2006 14:48
-
lordievader
Eigelijk moet je een off topic topic maken waar je alle sh*t kwijt kan die je wil dat je hier aleen nog maar on-topic kan blijven (wel jammer misschien) hallo Sodium trouwens
O wacht ff dat was ook alweer off-topic dus nu on topic hallo en welkom
03 oktober 2006 18:57
-
sodium
Hell!
Grappig, die reacties. Waar te beginnen?
Autocad is erg gemakkelijk als je eenmaal doorhebt hoe het programma werkt. Vooral het coordinatensysteem en de manier van invoeren (via aparte balk) bevalt mij erg. Floorplanner is er als 'demo' en is leuk om gewoon af en toe mee te flauwekullen. Beetje binnenhuisarchitectje spelen.
Ik had Roy vanalles te vertellen. Over computers vooral. Had hij even mazzel...;) Nee niets bijzonders, n.a.v. een topic.
Wat studeer jij Dennis, omdat je ACAD gebruikt? (das ook voorstellen, ik ben benieuwd naar zijn verhaal!)
Oh en dank voor de complimenten over mijn avatar. Normaal gebruik ik iets beters, maar ik had geen zin te re-sizen. Een goudvis maakt vrolijk.
03 oktober 2006 21:56
-
leviathan
ja, en vooral met al dat water om die goudvis heen.
03 oktober 2006 22:43
-
d3nnis89
Quote van sodium op 03 Oct 2006 21:56[quote]
Wat studeer jij Dennis, omdat je ACAD gebruikt? (das ook voorstellen, ik ben benieuwd naar zijn verhaal!)
[/quote]
Ik ben 2de jaars Student van het ROC Horizon College in Hoorn (MTS Plus Niveau 4)
Ik studeer voor Technisch tekenaar (/Architect) ;) (Bouwkunde)
03 oktober 2006 22:59
-
sodium
Quote van Leviathan op 03 Oct 2006 22:43[quote]ja, en vooral met al dat water om die goudvis heen.[/quote]
Als je wilt, kan ik die goudvis wel even wegshoppen.
Leuk, architect! Lijkt me een pittige studie waar je de perfecte combinatie tussen creativiteit en techniek moet bezitten. Mij te lastig. Daarom word ik ook iets anders.
04 oktober 2006 18:56
-
blacksorcerer
Wat wil jij later worden (als je groot bent :p) dan?
btw die avatar boeit niet zoveel ^o)
04 oktober 2006 19:04
-
d3nnis89
haha, Ja wat wil jij worden Sodium?(Als je met Floorplanner en Acad werkt moet jij toch ook wel beetje creatief zijn)
Ik heb idd nog een heel eind te gaan :p. Vooral als ik na de MTS nog HTS ga doen (Wat ik overigens wel van plan ben)
04 oktober 2006 19:09
-
leviathan
Quote van blacksorcerer op 04 Oct 2006 19:04[quote]btw die avatar boeit niet zoveel ^o)[/quote]Ik vond de combinatie van username en avatar wel gepast, als je die vis ff wegdenkt, heb je wateren natrium en water reageren leuk.
04 oktober 2006 19:58
-
blacksorcerer
lol... vraag me af hoelang je daar over hebt nagedacht :p
grapje he ;) ik legde de link gewoon niet zo snel
04 oktober 2006 20:22
-
sodium
Haha, natrium en water. Daar had ik niet aan gedacht. CSI gekeken toevallig?
Ik word als ik later groot ben ingenieur in de waterhuishouding van Nederland en misschien wel van de wereld. Je weet wel, dat wat onze Prins doet. Enige creativiteit is handig bij het ontwerpen van rioolstelsels en stuwdammen. Gelukkig doe ik ook andere dingen zoals archeologie, cultuurhistorie en het bestuderen van waterbeestjes in de rivieren en vervuiling in de bodem. Floorplanner is just for the fun.
04 oktober 2006 22:05
-
leviathan
ik heb scheikunde in mn vakkenpakket hooren ja ik kijk CSI
04 oktober 2006 22:27