ja, en vooral met al dat water om die goudvis heen.
03 oktober 2006 22:43
d3nnis89
Quote van sodium op 03 Oct 2006 21:56[quote]
Wat studeer jij Dennis, omdat je ACAD gebruikt? (das ook voorstellen, ik ben benieuwd naar zijn verhaal!)
[/quote]
Ik ben 2de jaars Student van het ROC Horizon College in Hoorn (MTS Plus Niveau 4)
Ik studeer voor Technisch tekenaar (/Architect) ;) (Bouwkunde)
03 oktober 2006 22:59
sodium
Quote van Leviathan op 03 Oct 2006 22:43[quote]ja, en vooral met al dat water om die goudvis heen.[/quote]
Als je wilt, kan ik die goudvis wel even wegshoppen.
Leuk, architect! Lijkt me een pittige studie waar je de perfecte combinatie tussen creativiteit en techniek moet bezitten. Mij te lastig. Daarom word ik ook iets anders.
04 oktober 2006 18:56
blacksorcerer
Wat wil jij later worden (als je groot bent :p) dan?
btw die avatar boeit niet zoveel ^o)
04 oktober 2006 19:04
d3nnis89
haha, Ja wat wil jij worden Sodium?(Als je met Floorplanner en Acad werkt moet jij toch ook wel beetje creatief zijn)
Ik heb idd nog een heel eind te gaan :p. Vooral als ik na de MTS nog HTS ga doen (Wat ik overigens wel van plan ben)
04 oktober 2006 19:09
leviathan
Quote van blacksorcerer op 04 Oct 2006 19:04[quote]btw die avatar boeit niet zoveel ^o)[/quote]Ik vond de combinatie van username en avatar wel gepast, als je die vis ff wegdenkt, heb je wateren natrium en water reageren leuk.
04 oktober 2006 19:58
blacksorcerer
lol... vraag me af hoelang je daar over hebt nagedacht :p
grapje he ;) ik legde de link gewoon niet zo snel
04 oktober 2006 20:22
sodium
Haha, natrium en water. Daar had ik niet aan gedacht. CSI gekeken toevallig?
Ik word als ik later groot ben ingenieur in de waterhuishouding van Nederland en misschien wel van de wereld. Je weet wel, dat wat onze Prins doet. Enige creativiteit is handig bij het ontwerpen van rioolstelsels en stuwdammen. Gelukkig doe ik ook andere dingen zoals archeologie, cultuurhistorie en het bestuderen van waterbeestjes in de rivieren en vervuiling in de bodem. Floorplanner is just for the fun.
04 oktober 2006 22:05
leviathan
ik heb scheikunde in mn vakkenpakket hooren ja ik kijk CSI