hallo ik heb laats gehoort dat iemand met norton anti virus lang niet alle virusen had gepakt..
weet iemand een goeie virusscanner??
die geen geld kost .. k kan m ook wel downlaoden... ?? ?
08 oktober 2006 10:34
def p
AVG free is wel handige virusscanner vind ik
08 oktober 2006 10:37
ikkus
kaspersky moet je nemen
08 oktober 2006 10:55
roy92
Nod32 icm ZoneAlarm Pro'. Is bij mij een supercombinatie. ZoneAlarm zoekt op op spyware enzo (alleen in pro versie)
08 oktober 2006 11:57
abdoul
Nod32 is the beste
08 oktober 2006 13:06
timenting
ooow k heb nu die als 1e werd genoemt al..
maar ik bedank jullie alemaal wel even ..BEDANKT..ps..willen jullie lol hebben ga naar http://www.tmf.nl/bamboocha/ die is zoow vette site... dankjullie wel
08 oktober 2006 13:09
blacksorcerer
Uit een recentelijke grote test (die hier op TW nog in het Nieuws en Forum te vinden zou moeten zijn) bleek dat Kaspersky iig de beste was, en de meeste virussen en andere rotzooi tegenhield.
Daarbij komt ook nog eens dat deze veel minder recources (minder belasting van je pc dus) in beslag nam dan bijvoorbeeld Norton en veel andere grote virusscanners.
Maar of je nou echt 'de beste' zou moeten hebben, dat is uiteraard aan jezelf
Altijd up-to-date zijn is dan minstens even belangrijk.
09 oktober 2006 22:16
louwrens
ik zou NOD32 nemen update zichzelf, je hoeft dan niet op 'update' te klikken af en toe zie je in de taakbalk virusdefentie bijgewerkt naar ...
10 oktober 2006 15:07
d3nnis89
Quote van louwrens op 10 Oct 2006 15:07[quote]ik zou NOD32 nemen update zichzelf, je hoeft dan niet op 'update' te klikken af en toe zie je in de taakbalk virusdefentie bijgewerkt naar ...[/quote]
Er zijn wel meer virusscanners die zichzelf updaten hoor.
10 oktober 2006 16:37
Account verwijderd
Misschien een beetje te laat maar ik post het toch maar voor degene die nog kijken in dit topic.
Een hele goede gratis virusscanner is Avast Antivirus (www.avast.com), is al 2 keer beste virusscanner van het jaar geworden (dit wel in de vs maar dit wilt niets zeggen). Zeer gebruiksvriendelijke interface en iedere dag is er een nieuwe virusbibliotheek beschikbaar (updaten gaat automatisch). Het fijne aan deze virusscanner vindt ik dat hij je systeem niet zo traag maakt als bijvoorbeeld norton maar dat hij wel altijd actief scant wat je aan het doen bent. Je hoeft je alleen gratis te registreren voor een licentie, deze vervalt na 1 jaar maar dan kan je weer eentje gratis aanvragen. Het programma scant het internetverkeer, p2p verkeer, emailtjes en heeft een spam en spyware filter.