Ik ben dus Soemie en redelijk nieuw hier op het forum van TweakWindows, ik bezoek deze site al langer maar eerst was het vooral voor de prestatie tweaks en wallpapers. Ik heb al wat rondgesnuffeld op het forum en het bevalt me hier goed. Ik ben nu 14 jaar en weet best veel van computers het lijkt me leuk om hier deze informatie te delen en meer te leren.
Groetjes Soemie
11 oktober 2006 18:46
luke-11
Leuk dat je er bent! aangenaam kennis te maken!
Groetjes Luke-11
11 oktober 2006 18:47
etienne
Hoi Soemie, welkom op tw.nl
mooi, weer een lid met kennis erbij:D als er vragen zijn horen we het wel;)
11 oktober 2006 18:48
syntax terror
Bij deze
Ik ben Michel (13 jaar) aangenaam:p
PS. Wat is er met mijn sterren gebeurd :@ eerst had ik er 2.
[i]admin: sinds de nieuwe vistastyle layout online is, is de manier van sterren krijgen veranderd.
Je krijgt nu niet alleen sterren door te posten maar ook door te uploaden en dergelijke...[/i]
11 oktober 2006 18:53
Account verwijderd
Jazeker zal ik mijn kennis proberen te delen en hoop ik te leren van alles wat hier behandeld wordt. Wel een druk forum eigenlijk, mn welkomsbericht is nog niet gepost of er zijn al reacties.. :P
11 oktober 2006 18:56
jcarter
Ook ik ben hier nieuw (en bezocht deze site voorheen ook enkele keren), wel wat ouder, sinds kort 18.
Ik studeer voor Ind. Ing. en hou me in m'n vrije tijd geregeld bezig met het samenstellen van PCs.
11 oktober 2006 19:10
dj_appa
Welkom Soemie:)
11 oktober 2006 19:14
blacksorcerer
Welkom aan de nieuwe leden Soemie, Luke-11 en JCarter!
Hopelijk hebben jullie hier veel plezier en zullen jullie hulp verlenen en/of krijgen ;)
Met nadruk wil ik jullie er wel nog even op duiden, dat je de regels gelezen moet hebben van de site en het forum, mocht je dit tevergeefs toch nog niet gedaan hebben, doe dit dan z.s.m.
11 oktober 2006 19:31
Account verwijderd
Ja ik had ze gelezen, buiten dat ik ze al uit mn hoofd kon knallen omdat andere forums meestal een soort gelijk regelement hebben ;)
Verder heb ik hier nog een vraag over, er staat dat het volgende verboden is:
Torrents, en andere p2p links
Zijn deze ook verboden als ze geen illigaale inhoud hebben, want ik kan genoeg torrents die er gewoon zijn om een onschuldig filmpje of software die gratis is te downloaden.
11 oktober 2006 19:35
blacksorcerer
Omdat dit wat betreft inhoud vaak extern kan veranderen, kan het dus zijn dat er legale software eerst opstond, maar dit makkelijk verandert kan worden of zelfs virussen bevatten.
Daarom denk ik dat die regel er is, en legale files zijn altijd wel al ergens op internet te vinden en anders zijn er talloze sites waar je iets kan uploaden (rapidshare, megaupload om een paar bekenden te noemen).
Natuurlijk is 100% veiligheid en legaliteit niet te garanderen, maar daarnaast is het ook nog eens zo dat veel mensen verschillende manieren gebruiken om via p2p te downen, en slechts een miniem deel doet dit om legale dingen te downloaden zoals toch wel bekend mag zijn ;)
Die onschuldige filmpjes zijn ook wel op google of youtube e.d. te vinden en de software die gratis is, die is te downloaden op internet lijkt me zo.
We willen echt niet erg streng zijn of moeilijk doen, maar het is vrijwel onmogelijk alles te controleren.
11 oktober 2006 19:43
Account verwijderd
Oke ik begrijp het. Ik bedoelde vooral game demo's die meestal toch wel sneller zijn te downloaden via een torrent dan van de site. Met filmpjes bedoelde ik voor HD filmpjes die bijvoorbeeld Hardware.info uitgeeft, want ik zie het nog niet echt voor me om een HD filmpje van een paar honderd mb op youtube te zetten.. ;)
11 oktober 2006 19:51
louwrens
hoi
11 oktober 2006 22:22
def p
Paul, 15 jaar, nieuw lid,
11 oktober 2006 22:30
d3nnis89
Welkom Allemaal!!
11 oktober 2006 23:48
dakillmastar
En een goededag Soemie, Welkom op TW,.. (ik ben niet zo INTO pc, maar altijd wel leuk om nieuwtjes op te pakken)