-
pim1502
heeft iemand een idee of het mogelijk is om windows 2000 automatisch te laten updaten zonder dat die steeds de melding aangeeft dat ie aan het updaten is? hier op stage hebben we een welkomstscherm en daarop wordt een powerpointpresentatie gedraait.. we willen dat de pc die hieraan aangeslote is dus up blijft daten maar ik wil geen melding meer krijgen want dan zien de gasten dit steeds.. iemand een idee?
alvast bedankt!
13 oktober 2006 09:40
-
ikkus
Daar zou ik niets op weten maar je kan updaten toch tijdelijk uitzetten?
Ik gebruik zelf win 2000, XP en Vista en heb daar auto updaten ook uit staan.
Dan weet je teminste zeker dat je geen onodige updates installeert of updates die je niet wilt hebben (ik wil nemijk geen IE updates omdat ik dan steeds moet klikken om bv. een flash object te kunnen gebruiken)
13 oktober 2006 14:34
-
Account verwijderd
Ik zou de functie in Windows om automatisch updates te downloaden en/of installeren ook gewoon uitzetten. Als er dan geen gasten zijn kan je bijvoorbeeld updates installeren als dit nodig is.
13 oktober 2006 14:54
-
pim1502
hmm tja kan, maar ik heb het al op een andere manier opgelost.. (denk ik.. kep nog geen klachte gehad van mense :P) ..kep in het register een tweak gedaan waardoor die tekstballonnen rechtsonderin beeld niet meer tevoorschijn komen.. dus hij installeert dan die updates wel maar hij geeft dit niet meer aan..
13 oktober 2006 22:00