-
mantis789
Laatst heb ik een nieuwe router geinstalleerd en jawel het is de D-Link G624T.
Nu blijkt dat deze nieuwe router de oorzaak is van een recent probleem, namelijk het spel Call of Duty 2 blijft bij het openen eerst een minuut wachten alvorens te starten. Indien ik kijk naar taakbeheer zegt Windows me dat het programma blijft hangen.
In ieder geval het spel start dus wel degelijk op, maar niet onder de normale omstandigheden.
Mijn system voldoet al een jaar aan de eisen van het spel, dus geen probleem daar. Om er zeker van te zijn heb ik men Internet verbinding uitgeschakeld. Wanneer ik nu het spel opstart doet ie het weer prima.
De oorzaak: DSL-G426T
Ik heb geprobeert te werken met "port-forwarding" en bepaalde poorten opengezet die CoD2 nodig heeft. Het spel 3 keer geinstalleerd, last but not least geknoeid met allerlei settings (ze staan nu terug goed).
Heeft iemand een idee?
29 oktober 2006 23:44
-
ikkus
Zelf heb ik ook een paar porten geforward en het werkt nu goed alleen is het wel als je niet weet hoe het moet best moeilijk. Kijk eens op portforward.com.
Als je er niet uit komt dan stuur je me maar een PM ofzo
30 oktober 2006 10:31
-
mantis789
Geen zorgen, ik ben in mijn opleiding netwerkbeheer dus port forwarding geeft op zich geen problemen. Wat ik wel opmerk is dat ik de router moet gereboot worden na de het instellen. Dit doet ik dan via het tabblad systeem, daar staat een dikke knop 'reboot''. Deze doet weliswaar niets.
Toch heb ik het gevoel dat dit iet het antwoord is.
Bedankt voor het antwoord!
30 oktober 2006 13:12
-
louwrens
mss is er ook een firmaupgrade voor je router
30 oktober 2006 15:11
-
mantis789
Ik heb de laatste nieuwe update(firmware) geinstalleerd.
Andere suggesties? Kben de hoop aant verliezen.
31 oktober 2006 12:45
-
Account verwijderd
Ik weet niet of je die nieuwe firmware al langer hebt maar kan het zo zijn dat de fout juist zit in de nieuwe firmware?
31 oktober 2006 14:16