Waar je het over had was toch een BSoD (Blue screen of death). Vreemd genoeg had ik die ook een paar keer met mijn nieuwe pc. Na nieuwe drivers had ik er geen last meer van. Het klopt dat alles dan blijft draaien omdat dan alleen je OS weg is en de pc nog gewoon aanstaat. Zou hem eerst optrekken voordat je roept, kan aan van alles liggen. Maar opzich is de kans best groot, maar hoe komt dat dan zo opeens?
29 mei 2005 19:06
djoey
JA Was gewoon rustig bezig.. en zo uit (bij mijn vaders pc)
bij mijne kwam het na het formateren..
het ligt niet aan de harde schijf en ook niet aan de cd..
maar.. ik heb nou de hardeschijf als FAT en nou doet ie t wel..
vaag.. maar hij doet t nou gelukkig weer..
(hoe die doet.. daar heb k t nou nie over.. maar.. ik kan op internet.. meestal..en msn en virus scanner enzo..die werken ook)
maar.. bij mn vaders pc was dus gewoon niet actief bezig..en viel zo uit.. en wil nou dus ook niet meer aan..
geen beeld meer..dus kan ook niet in de bios komen ofzo..
ik heb t al vaker gehad met oudere pc's en 2 weken terug nog met een pentium 3 866mhz.. geen beeld.. maar koelers draaien wel.. en je hoort het geheugen tellen lama zeggen..
en altijd was het na een nieuwe (andere) cpu opgelost..
Heb net mn vader aan de telefoon gehad..
zijn cpu was nog goed. maar.. op 1 of andere manier is zn hele mobo opgeblazen :| mazr.. hij is nou van plan om een 64 bit systeem te kopen
hij had ook een andere vga kaart gekocht.. G-force fx 5200 128MB maar.. dat had ook geen nut.. dus die mag ik morgen ophalen :d:d:d
01 juni 2005 18:38
ali
leuk voor je
01 juni 2005 19:52
matthijs3146
das wel een relaxte kaart ik heb hem ok nog ergens in zitten hij loopt nog steeds alle games
01 juni 2005 19:56
hen
de problemen met de pc's zijn de themperatuur verhoging in de zomer . omdat de koeler meestal bij iets oudere pc's vol zit met stof, dus haal het ventilatortje los, op de processor en maar het koelelement schoon. en de meeste problemen met oververhitting zijn opgelost, en het spaart je soms een hele hoop elende. het is werk van een 20 minuten
02 juni 2005 11:05
djoey
jah..ik heb vanmorgen windows 2000 nog maar een keer proberen te instaleren..en hij doet t nou... jeuj :|
maar.. mn koeler had ik laatst al schoon gemaakt :o
dat doe k wel vaker.. en met mn vaders pc.. die pc was net nieuw..
en die koeler ziet er nog zo clean uit.. maar zn cpu is getest..en die werkt ook nog gewoon..
hij gaat nou een gigabit moederbord met een amd 64bits cpu kopen
02 juni 2005 15:30
djoey
Mijne is alweer naar de klote |-)|-) wor dr echt moe van.. lol
maar.. nou ga k dr niet mee verder tot k die nieuwe hdd heb