IE7 installatie probleem
november 2006
-
spekkieHallo,
Ik heb een probleem ik heb vanmiddag Internet exployer 7 geinstalleerd na het vragen of die opnieuw opgestart moetst worden heb ik dat gedaan alleen na het opnieuw opstarten kom ik niet verder dat het login scherm. Ik krijg de melding als ik wil aanmelden dat Exployer.exe niet geinstalleerd is en op nieuw gedaan moet worden dat is alles voor de rest kom blijf het scherm alleen op mijn achtergrond staan zonder taakbalk of iets. Ik heb al geprobeerd met windows xp cd rom maar zonder succes. Het is een laptop dus er zit geen floppy drive op
Wie o wie kan mij helpen
Alvast bedankt
Gr Spekkie
[i]Moderator: ik heb je toptictitel verander i.p.v. het nietszeggende 'Wie o wie kan mij helpen'.
Dat is namelijk niet toegestaan, lees dus eerst de regels van ons forum, v??rdat je gaat posten.[/i]17 november 2006 22:53 -
lordievaderProbeer eens in te loggen en dan als je aleen je achtergrond ziet Ctrl+Alt+Delete en dan bij taken nieuwe taak zeggen waar je explorer.exe invoerd.17 november 2006 22:58
-
raxZoek eens op google naar Normaliz.dll en download deze. Vervolgens zet je hem op een cd en kopieer je hem naar de map system32 op e laptop (dat kun je doen via taakbeheer)17 november 2006 23:00
-
spekkieoke dank je voor de reacties Rax hoe kan je dat precies doen via taakbeheer ben nog een groentje sorry18 november 2006 09:47
-
raymusCtrl+alt+delete en dan toepasingen -> nieuwe taak.18 november 2006 10:33
-
spekkieThanks man het is gelukt alles werkt nu weer prima
Pff zag het gister avond niet echt meer zitten maar thanks voor jullie hulp:D18 november 2006 16:09 -
roy92Ok, mooi dat het is opgelost ;), slotje!18 november 2006 16:27