-
ajaxamsterdam
Sinds enkele weken heb ik een zwaar irritant probleem. Als ik films afspeel met media player,
als ik dan de naam wil veranderen van film (rechtermuis knop dan naam wijzigen)
Dan wordt beeld ff zwart,beeld lijkt weg te vallen ofzo.
Ik heb de nieuwste driver van videokaart (nvidia) er op gezet, maar 't probleem doet zich nog steeds voor
Is er iemand die een oplossnig weet om dat probeem te verhelpen? Ik heb 't al??n met flims, niet met audio bestanden .
[i]Edit by Mod:
(ff post leesbaar gemaakt, typ voortaan abn a.u.b)[/i]
26 november 2006 09:27
-
leviathan
dus je renamed een film terwijl je die aan het kijken bent?
WMP gaat dan naar het oude bestand zoeken en kan deze niet meer vinden, en stopt er dan dus maar mee. Het heeft niets met je videokaart te maken.
26 november 2006 11:23
-
ajaxamsterdam
Quote van Leviathan op 26 Nov 2006 11:23[quote]dus je renamed een film terwijl je die aan het kijken bent?
WMP gaat dan naar het oude bestand zoeken en kan deze niet meer vinden, en stopt er dan dus maar mee. Het heeft niets met je videokaart te maken.[/quote]
om een voorbeeld te geven stel een film bestand heet ''16 Blocks (2006) - NL-Subs ''
en ik wil dat veranderen in ''16 Blocks'' dan gaat beeld trippen
dus voor het afspelen,heb net bs player opgezet en daar heb ik t probeem niet mee
dus lijkt het me een media player probeem maar wat weet ik niet
gebruik media player 10
26 november 2006 12:18
-
gerjan
als je een file afspeelt moet je het gewoon niet gaan renamen je renamed gewoon file en daarna start je wmp op.
26 november 2006 12:20
-
raymus
Uuhm dus voor het afspelen.. Nou ik heb er maar een ding op te zeggen gebruiken wmp 10 niet voor films.. Heb je meestal gedoe mee...
26 november 2006 12:23
-
ali
Het lijkt me logisch dat het hapert. Je gaat ook geen bestand verwijderen terwijl je hem aan het bekijken bent.
Zoals Leviathan al zegt; WMP kan bestand niet vinden en hapert ff.
26 november 2006 17:43
-
ajaxamsterdam
Quote van ali op 26 Nov 2006 17:43[quote]Het lijkt me logisch dat het hapert. Je gaat ook geen bestand verwijderen terwijl je hem aan het bekijken bent.
Zoals Leviathan al zegt; WMP kan bestand niet vinden en hapert ff. [/quote]
eerst lezen wat ik bedoel
weet zelf wel dat je een bestand niet kan veranderen als je fiolm aan t afspelen bent duhh!!!
daarom, heb ik ook een voorbeeld gegeven.heeft dus nix met bestand afspelen te maken ,maar gewoon als ik naam wil wijzigen dan wordt t beeld ff zwart
27 november 2006 19:27
-
leviathan
het valt anders niet duidelijk uit je openingspost af te lezen hoor...
27 november 2006 19:28