ik heb ook vista rtm en office rtm, zijn beide perfect op elkaar ingespeeld,, beter dan office 2003 en xp (vind ik persoonlijk)
04 december 2006 17:48
xp 2
Quote van blacksorcerer op 03 Dec 2006 19:36[quote]@Luke: Het is 'Algemeen Beschaafd Nederlands' ;)
@Wouser: gebruik normale taal a.u.b., lees de regels.
Terug on-topic nu!
[/quote]
[offtopic] Wij mogen van onze leerkracht nederlands niet ABN zeggen, die beschaafd komtvolgens hem nogal onbeschaafd over:p [/offtopic]
Mijn computer is opnieuw ge?nstalleerd en daar staat nu de echte nederlandse op~!
21 januari 2007 10:51
ali
Jah dat is mooi Luke-11, mag ik je erop wijzen dat dit een oud topic is :p
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Maar goed, het maakt mij ook niet zoveel uit, heb zelfs een vraagje:
Wat is het verschil tussen die Student version en die gewone enterprise version?
Heb btw enterprise full.
21 januari 2007 11:12
leviathan
Student kun je korting op krijgen, of ze inhoudelijk verschillen weet ik niet.
21 januari 2007 12:57
deadlock
ik heb enterprise,, dusjah,, niet echt nodig
21 januari 2007 13:08
killer
Quote van xp 2 op 04 Dec 2006 19:11[quote]Quote van blacksorcerer op 03 Dec 2006 19:36[quote]@Luke: Het is 'Algemeen Beschaafd Nederlands' ;)
@Wouser: gebruik normale taal a.u.b., lees de regels.
Terug on-topic nu!
[/quote]
[offtopic] Wij mogen van onze leerkracht nederlands niet ABN zeggen, die beschaafd komtvolgens hem nogal onbeschaafd over:p [/offtopic][/quote]
ABN bestaat trouwens niet ;) het is AN algemeen nederlands ;)
----------------
Sorry me ma en pa en leraar nl zegge altijd dat ABN niet bestaat dat het AN is :o
21 januari 2007 15:15
blacksorcerer
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=abn
Juist andersom dus, volgende keer dus eesrt maar ff opzoeken (ik geloof de Van Dale iig ;)).
Daarnaast stond bij mijn post daarover al dat er terug on-topic gegaan moest worden, en dit noem ik weer niet bepaald on-topic :o