Het volgende probleem dat zich ineens uit het niets heeft voorgedaan.
Als ik mijn computer helemaal afsluit... en hem vervolgens uren later weer aan doet moet mijn computer soms 13 keer herstarten in het opstart proces om dan uiteindelijk in mijn desktop te komen..het welkomsscherm dus.
Tijdens het opstarten gaan mijn computer automatisch opnieuw opstarten...en dan krijg ik altijd de optie scherm "windows normaal starten..of ik veilige modus..enzovoort".
Als ik mijn computer alleen maar herstart...gebeuren deze fouten niet...en daarom laat ik tegenwoordig altijd me computer aanstaan, omdat ik hem niet volledig uit kan doen.
Weet iemand de oplossing of eventueel het probleem wat is ontstaan door dat dit telkens gebeurd..mijn computer die heel vaak herstart in het opstartproces...
hier is een afbeelding van de computer temperaturen...
dit heb ik genomen met een programma..
wat is er fout aan mensen?
04 december 2006 23:05
blacksorcerer
Je moederbord temperatuur is wel erg hoog, maar dit is nadat de pc heeft uitgestaan erg laag dus zou de pc het gewoon moeten doen.
Het zou eerder zou kunnen zijn dat de de pc last heeft een 'koude start' (ff googlen), maar aangezien het nog best warm is voor deze tijd van het jaar, lijkt me jouw probleem dus niets met temperaturen te maken te hebben.
(OF is die screenshot direct genomen na het opstarten van de pc??)
Misschien dat je even een van de vele Opstartproblemen-FAQs op internet kunt bekijken om het probleem te vinden (gezien de weinige info kunnen wij dus alleen dingen raden...).
Ik zie nog dat je vcore op 1,58v staat, wat ook behoorlijk hoog is voor de meeste processors, mja daar hebben we toch echt de specs van je pc voor nodig.
04 december 2006 23:27
sirmike
deeze screenshot is gemaakt nadat mn computer al meer als een dag lang aanstaat dus...
dan moet het wel goed zijn...
04 december 2006 23:41
blacksorcerer
Oke... maar waarom pleur je niet ff wat specs hierneer van je pc, anders valt er niet veel te helpen en heb je dalijk een slotje aan het topic hangen...
Eventueel gewoon een screenshot van de specs die bijv. door Everest Home Edition (gratis) worden gegenereerd.
04 december 2006 23:46
sirmike
[veel te lange lijst]
*modedit: hier hebben we niks aan, je kunt zelf toch wel even posten wat je in je pc hebt zitten van videokaart/processor etc ipv zo een enorme lijst te posten