-
thombeer
Ik heb van mijn ouders een JVC dvd speler gekregen waar ook een usb aansluiting op zit. als ik mijn iPod daar op aan sluit zie ik alle bestanden op mijn tv. alleen staan er niet de normale namen van de liedjes maar allemaal namen zoals dit:
AAYC.mp3* DWAT.mp3* IOIV.mp3* LWCV.mp3* PLUF.mp3* WCTG.mp3* YDDA.mp3* CCPR.mp3* ETLZ.mp3* ISLX.mp3* NVVZ.mp3* PZAE.mp3* WDRJ.mp3* YLPB.mp3* CYCK.mp3* GKWJ.mp3* JIDR.mp3*
nu kan ik dus nooit een liedje zoeken. weet iemaned hoe je dit kan veranderen?
07 december 2006 08:48
-
keitaro
Geen idee, mss komt het door de ipod. Probeer het is met een gewone flash usb stick/mp3 speler. Mss wordden het rare tekens door de apple technology, want zover ik weet is de Ipod niet echt gemaakt om in dvd speler te doen.
07 december 2006 08:50
-
christiaan
Dat komt omdat ipod de titels allemaal veranderd. Verken een ipod maar is handmatig met je pc, dan zie je ook allemaal van dit soort namen.
Volgens mij kan je die ipod dan ook niet op je dvd speler afspelen
07 december 2006 09:01
-
thombeer
ik kan de nummers wel beluisteren, en als ik er eenmaal 1 geselecteerd heb krijg ik wel de artiest/titel/album info te zien. dus het is wel te beluisteren maar kan gewoon niet precies zien wat wat is, totdat ik het afluister, maar het staat ook niet op alfabetische volgorde.
07 december 2006 09:48
-
sander de vliegere
Nee de nummers van de ipod zijn idd allemaar anders benaamd. Dit doet iTunes helaas.
Ook is de map music verborgen gemaakt als je de ipod verkent met de windows verkenner.
07 december 2006 18:14
-
keitaro
Typisch Apple technology ^^
07 december 2006 19:52
-
sander de vliegere
Ja dat is HET groote nadeel van apple, maja het remt wel een beetje de verspreiding van (meestal ;)) gedownloade muziek.
07 december 2006 20:19
-
thombeer
ja maar het gekke is dat mn dvd speler die map dus wle kan zien, vind ik wel beetje apart. maar er is dus merk ik zo aan de reacties helaas niks aan te doen
08 december 2006 14:36
-
keitaro
Wel zo apart is het niet, de music map verbergen is gepragrameerd voor pc's. De dvd speler heeft zijn eigen firmware waar die mee werkt (net als een telefoon) daar is dat niet voor geprogrameerd dus laat die alles gewoon zien... Tis niet anders...
08 december 2006 17:45