hallo ik heb een vraagje ik heb laatst een virus op mijn pc gehad die heeft mijn pc toen zo kapot gemaakt dat ik een andere moederborth moest kopen maar nu zijn mijn pictogrammen heel raar niet alemaal maar kijk maar even als je wilt..[img]C:\Documents and Settings\Eigenaar\Bureaublad[/img]
08 december 2006 20:00
ikkus
maak maar een screenshot zou ik zeggen
08 december 2006 20:06
louwrens
eigenschappen van bureablad -> instellingen -> Kleurkwaliteit op hoogst 32 bit zetten
dan ok, bij geavanceerd -> beeldscherm op de hoogste Hertz die er staat 60/65/75/85 dat vinkje Modi verbergen... moet ingeschakeld zijn en ook je videokaart driver update
08 december 2006 20:29
timenting
jah ik heb er dus wel een screenshot van maar hoe kan ik die op deze zite ztten dan moet je m eerst uploaden denk ik zelf... maar waar...?
08 december 2006 21:13
boers25
nee bij imageshack krijg je een link die je op forums kunt plaatsen.
plaats die tussen de img tags en dan ben je klaar.
Bijv. [img]imageshack.us/123.jpg[/img (op het laatst moet er nog een ] maar anders kwam er het plaatje te staan)
en je kunt zoiets als:
[img]http://img53.imageshack.us/img53/1439/image1nu3.jpg[/img]
08 december 2006 21:34
leviathan
Quote van timenting op 08 Dec 2006 21:23[quote][img]http://rapidshare.com/files/6648676/Afbeelding2.psp[/img]ik snap er niks van ik heb m geupload en dan moet je m downloaden ofzoow?? [/quote]als je een afbeelding maakt in paint shop pro moet je hem natuurlijk wel eerst opslaan als jpg ofzow. En rapidshare is echt een helse manier om bestanden uit te wisselen, ik weet niet hoe het met plaatjes is, maar dat zal ook wel niet goed zitten...
Ik heb het topic inderdaad maar even wat opgeschoond zodat het al duidelijk zou zijn.
Anders moet de TS maar even de tutorial van Ali doornemen, lijkt me iig duidelijk genoeg.
Hier nu terug on-topic.
@TS: hoe heeft dat virus dan je moederbord vern**kt?
lijkt me eerder dat je gewoon een verse Windows installatie had moeten doen...
Louwrens' intu?tie (zonder ee nscreenshot gezien te hebben bedoel ik dan ;)) zou best wel eens kunnen kloppen, en dan is het wel snel opgelost.
Dat nieuwe moederbord is dat precies eenzelfde moederbord als het vorige?
En is er wellicht wel al een nieuwe Windows installatie gedaan op de pc?
09 december 2006 13:52
louwrens
Als je een nieuw mobo koopt en je windows staat nog op de hdd dan moet je windows wel opnieuw installeren had Raymus ook zn Gigabyte mobo was stuk heeft nu een ASRock
09 december 2006 13:55
leviathan
dat komt omdat windows met het installeren zeg maar aan je MOBO gelinkt word, dat is weer zo'n debiel uitgewerkte genu?ne regel van microsoft die niet helemaal goed werkt.