-
stinger
Hallo computer techneuten,
Inmiddels zal iedereen wel al IE7 hebben, al dan niet op zijn Nederlands. Ik dus ook. Het volgende ben ik tegengekomen en dit is tevens mijn vraag.
Als je een nieuwe link wilt openen in IE7, bijv startpagina en je klikt daar een link in aan, dan opent hij dat in een nieuw venster, alleen is dit venster niet groot. Ik zou dus graag willen dat IE7 deze nieuwe link groot opent.
Overigens als je een nieuw tabblad opent in IE7 dan opent hij hem wel groot.
Weten jullie waar dat aan ligt,
Alvast bedankt.
Stinger
08 december 2006 20:40
-
roy92
Waarom doe je niet bij Internet-opties->kopje tabbladen->instellingen-> rondje zetten bij popups altijd in een nieuw tabblad openen ?
Dan is het probleem opgelost denk ik..:) en je houd het in 1 scherm
08 december 2006 21:01
-
stinger
HAHAHAHA LOL
Hier hou ik ook van. We zitten denk ik op dezelfde golflengte. Zo had ik mijn "probleem" ook al omzeild. Mijn idee was eigenlijk dat een pop-up scherm toch ook in 1 keer groot weergegeven moet kunnen worden, omdat je hem wel groter kunt maken. Het zou best kunnen dat dit er niet inzit in IE7 met als jou antwoord als reden.
Tankx,
ps geweldig als mensen zo problemen omzeilen..........is ongeveer hetzelfde als hoe schrijf ik surveillance auto? ehhhh doe maar politie auto...
08 december 2006 21:14
-
leviathan
aangezien er toch naar oplossing gevraagd word, en niet naar alternatief:
de grootte van het scherm word als het goed is onthouden door je computer, dus moet je internet explorer eerst even windowed zetten (niet maximized dus) en dan moet je het scherm resizen naar de gewenste grootte en dan internet explorer helemaal afsluiten. Daarna zou IE dus in windowed weer moeten openen, dan maximaliseer je hem weer, en dan zouden alle nieuwe schermen in diezelfde grootte moeten openen.
09 december 2006 10:28
-
stinger
Bedoel je met windowed, dat je het scherm zelf op groote brengt die je wilt? Maw aan de zijkant van het scherm staan en dan uitrekken tot je de grote hebt die je wilt.
Heb naar mijn idee gedaan wat je schreef maar het "probleempje" is daarmee niet opgelost.
Heb je het zelf ook geprobeerd, dus als je een nieuw scherm opent komt hij groot in beeld en niet op een ander tabblad?
09 december 2006 21:19
-
leviathan
bij mij onthoud ie de afmetingen van het scherm gewoon, zoals normaal. en ik heb ingesteld staan dat ie nieuw venster gewoon in nieuw tabblad opent.
09 december 2006 23:36
-
stinger
In ieder geval beide bedankt
10 december 2006 21:12