Het is nu ook mogelijk om zonder gebruik te maken van CSS de headlines van tweakwindows of de topics uit het forum op je site te laten weergeven.
Voor de nieuws headlines plaats je het volgende javascript op je website:
[code]<script language="javascript" src="http://www.tweakwindows.nl/jsnieuws.php?max=20"></script>[/code] max = 20 kun je hierbij vervangen door het aantal headlines dat je op je pagina wilt zien
Voor de actieve topics plaats je het volgende javascript:
[code]<script language="javascript" src="http://www.tweakwindows.nl/jsforum.php?max=20"></script>[/code]
09 december 2006 14:41
louwrens
handig(Y)
09 december 2006 15:09
ali
Jah ! maar jsnieuws.php geeft allemaal document.write fouten ;)
Ik zocht trouwens een RSS reader. Als ik deze door Vista Sidebar laat checken, vindt hij niets :S
Quote van louwrens op 09 Dec 2006 22:14[quote]offtopic: het tweakwindows logo
mooi gedaan met dat sneew en de sneeuwman(Y)[/quote]
Is 2x aangepast volgens mij :p Een keer was zonder weerspiegeling van sneeuwpop. Nu opeens wel ...
09 december 2006 15:31
louwrens
offtopic: het tweakwindows logo
mooi gedaan met dat sneew en de sneeuwman(Y)
09 december 2006 22:14
rax
Quote van louwrens op 09 Dec 2006 22:14[quote]offtopic: het tweakwindows logo
Er is nu ook een winters thema voor de website beschikbaar, deze kun je instellen bij je instellingen
09 december 2006 23:03
leviathan
leuk, net als vorig jaar
09 december 2006 23:34
louwrens
Quote van rax op 09 Dec 2006 23:03[quote]Quote van louwrens op 09 Dec 2006 22:14[quote]offtopic: het tweakwindows logo
Er is nu ook een winters thema voor de website beschikbaar, deze kun je instellen bij je instellingen[/quote]
met weerspiegeling is mooier, maar ik heb dat thema toegepast dat blauwe met de bomen is mooi, maar de rest is wit net vanaf de balk met <- forum enz
09 december 2006 23:58
roy92
Ik krijg het er nu al koud van, haha ;). Lag er hier ook maar een beetje sneeuw!
10 december 2006 10:32
blacksorcerer
[i]off-topic:
Quote van roy92 op 10 Dec 2006 10:32[quote]Ik krijg het er nu al koud van, haha ;). Lag er hier ook maar een beetje sneeuw![/quote] Hehe, zelfs in de Alpen ligt maar een klein beetje, dus hier wordt dat nog lang wachten en misschien zelfs niets :([/i]
Weer mooie functie van de admin
TW wordt steeds functioneler, en van nieuwe skins e.d. zijn we ook niet vies :p
10 december 2006 11:57
xp 2
[quote]met weerspiegeling is mooier, maar ik heb dat thema toegepast dat blauwe met de bomen is mooi, maar de rest is wit net vanaf de balk met <- forum enz[/quote]
Ja dat vond ik ook, maar die lijn is ongelijk dus ik den k dat het een soort van landschap met horizon moet zijn...
10 december 2006 12:26
ali
[i]Offtopic ( hele topic zelfs )
- TIP: zet de opacity van de taakbalk op 40% en je skin op die nieuwe ( winter skin )[/i]
10 december 2006 12:26
louwrens
Quote van xp 2 op 10 Dec 2006 12:26[quote][quote]met weerspiegeling is mooier, maar ik heb dat thema toegepast dat blauwe met de bomen is mooi, maar de rest is wit net vanaf de balk met <- forum enz[/quote]
Ja dat vond ik ook, maar die lijn is ongelijk dus ik den k dat het een soort van landschap met horizon moet zijn...[/quote]
bergen zijn ook niet recht
10 december 2006 13:15
blacksorcerer
[i]Leuke discussie over die achtergrond, maar daar ging dit topic niet over en het punt is gemaakt ;)
Terug on-topic dus.[/i]
Wie van jullie maakt eiglijk gebruik van dit soort functies of leest de headlines uit met een RSS-reader?
10 december 2006 13:24
leviathan
Ik heb een tijdje een RSS-reader gebruikt, maar na een tijdje lette ik er niet echt meer op, dus toen maar weer uit mn sidebar verwijderd.
10 december 2006 13:58
easyboarder
Eej, heel leuk en vet die headlines, maar als ik die link in een simpel HTML bestandje plaats komen de links uit op (bijvoorbeeld) een willekeurig topic van november 2005
Ik wil ze graag werkend op mijn website zetten, want dat vind ik echt vet
12 december 2006 20:27
rax
Quote van easyboarder op 12 Dec 2006 20:27[quote]Eej, heel leuk en vet die headlines, maar als ik die link in een simpel HTML bestandje plaats komen de links uit op (bijvoorbeeld) een willekeurig topic van november 2005
Ik wil ze graag werkend op mijn website zetten, want dat vind ik echt vet :)[/quote]
Oops perongeluk de nieuws-items naar t forum laten linken waardoor je op oude topics terecht kwam, nu werkt t wel
12 december 2006 21:32
easyboarder
Geweldigthnx. Ik neem aan dat die automatisch worden ge-update zodra ze ook op TW komen?
en volgens mij werkt het niet eens meer, want dit was iets van de oude site *-)
04 oktober 2008 16:55
stephan90
Het is dat Zone zegt "Wat een bump!"
Dacht dat het nieuwe post was xD keek niet naar de datum...
Geen idee of het nog werkt, misschien ziet rax dit en update ie het? :P
04 oktober 2008 22:39
zone
Het werkt inderdaad niet meer ..
Heb het zelf geprobeerd op mijn site en het werkt niet meer.