[i]Offtopic ( hele topic zelfs )
- TIP: zet de opacity van de taakbalk op 40% en je skin op die nieuwe ( winter skin )[/i]
10 december 2006 12:26
louwrens
Quote van xp 2 op 10 Dec 2006 12:26[quote][quote]met weerspiegeling is mooier, maar ik heb dat thema toegepast dat blauwe met de bomen is mooi, maar de rest is wit net vanaf de balk met <- forum enz[/quote]
Ja dat vond ik ook, maar die lijn is ongelijk dus ik den k dat het een soort van landschap met horizon moet zijn...[/quote]
bergen zijn ook niet recht
10 december 2006 13:15
blacksorcerer
[i]Leuke discussie over die achtergrond, maar daar ging dit topic niet over en het punt is gemaakt ;)
Terug on-topic dus.[/i]
Wie van jullie maakt eiglijk gebruik van dit soort functies of leest de headlines uit met een RSS-reader?
10 december 2006 13:24
leviathan
Ik heb een tijdje een RSS-reader gebruikt, maar na een tijdje lette ik er niet echt meer op, dus toen maar weer uit mn sidebar verwijderd.
10 december 2006 13:58
easyboarder
Eej, heel leuk en vet die headlines, maar als ik die link in een simpel HTML bestandje plaats komen de links uit op (bijvoorbeeld) een willekeurig topic van november 2005
Ik wil ze graag werkend op mijn website zetten, want dat vind ik echt vet
12 december 2006 20:27
rax
Quote van easyboarder op 12 Dec 2006 20:27[quote]Eej, heel leuk en vet die headlines, maar als ik die link in een simpel HTML bestandje plaats komen de links uit op (bijvoorbeeld) een willekeurig topic van november 2005
Ik wil ze graag werkend op mijn website zetten, want dat vind ik echt vet :)[/quote]
Oops perongeluk de nieuws-items naar t forum laten linken waardoor je op oude topics terecht kwam, nu werkt t wel
12 december 2006 21:32
easyboarder
Geweldigthnx. Ik neem aan dat die automatisch worden ge-update zodra ze ook op TW komen?