-
sirmike
Hey mensen zodra ik iets vanaf het internet probeer te downloaden gaat er iets mis.
ik krijg het volgende scherm
"the contents of this file cannot be unpacked. The executable you are attempting to run has been corrupted. Please obtain another copy of the file, verify it's integrity, and try again"..
\
dit heb ik sinds vandaag..gister heb ik dus een spel gedownload " bad boys 2" en daar moest ik een aanpassing aan het register toevoegen... heeft dit er mee te maken:S
11 december 2006 19:05
-
blacksorcerer
Tja als jij illigaal een spel download, is er de kans dat er iets mis gaat bij een dergelijke aanpassing of dat er een virus/spyware inzat.
En verder zie ik niet in je post of je zelf al hebt geprobeerd (en hoe/waar dan) om dit op te lossen.
11 december 2006 19:46
-
ali
Zodra je "iets" probeert te downloaden he?
Vertel eens.. is dat een een exe bestand? Een rar bestand? Meer uitleg graag over wat je nou probeerde te downloaden ...
11 december 2006 21:09
-
delamitri
Klinkt als een hardware probleem, heb je andere geheugen waar je mee kunt testen?
14 december 2006 14:23
-
d3nnis89
Dit heb ik wel eens met Winrar/Winzip bestanden als ik die rechtstreeks OPEN (Bij het downloaden) Als ik het bestandje eerst opsla op me HD en dan open, opent ie het bestand wel zonder problemen.
Mocht ie het bestand vooralsnog niet openen, dan is het bestand waarschijnlijk echt beschadigd.
Maar meestal krijg je dat met Winrar/Winzip wel te zien. (Een Soortgelijke melding waar Sirmike het over had)
14 december 2006 14:55