Controle
december 2006
-
knarfiej101Ik heb ergens ingevuld dat de computer de volgende keer bij het opstarten schijf D moet controleren. Als ik hem opnieuw opstart komt er te staan dat hij op consinstie moet worden gecontroleerd. Hij zegt dan druk binnen 10 seconden op een toets als je de schijfcontrole wilt annuleren.
Frank17 december 2006 09:51 -
roy92Hartstikke mooi verhaal, maar wat is je probleem nou precies? Wil je dat die controle niet meer gebeurt of...??17 december 2006 10:05
-
knarfiej101ik wil inderdaad dat die controle niet meer gebeurt.
17 december 2006 10:05 -
roy92Kijk is of je dit hebt:
1. Het programma Chkdsk.exe of Autochk.exe staat in Geplande Taken. Deze lezer geeft aan dat dat bij hem / haar niet het geval is. Anderen moeten dit wel eerst controleren.
2. Een instelling van het Windows-Register zorgt ervoor dat Autochk.exe wordt uitgevoerd bij het opstarten van Windows.
3. Je harde schijf is beschadigd en moet worden hersteld.
4. Het gebruik van de Hewlett Packard (HP) ScanJet 5100c scanner met HP-driver.
Als je dit gecontroleerd hebt, en het 1. Het programma Chkdsk.exe of Autochk.exe staat in Geplande Taken. Deze lezer geeft aan dat dat bij hem / haar niet het geval is. Anderen moeten dit wel eerst controleren.
2. Een instelling van het Windows-Register zorgt ervoor dat Autochk.exe wordt uitgevoerd bij het opstarten van Windows.
3. Je harde schijf is beschadigd en moet worden hersteld.
4. Het gebruik van de Hewlett Packard (HP) ScanJet 5100c scanner met HP-driver.
Meer info vind je hier
17 december 2006 10:23 -
louwrensje moet die controle gewoon doen dan zeurt hij ook niet meer17 december 2006 10:59
-
roy92Hij zegt toch dat hij het constant heeft, en dat hij die controle dus niet meer wil (?)17 december 2006 11:31
-
knarfiej101Elke keer als ik hem opstart doet die het ook als ik hem een keer heb laten gaan17 december 2006 11:34
-
louwrensDeze computer -> eigenschappen van D -> tabblad extra -> schijfcontrole -> alle 2 hokjes aanvinken dan moet je opnieuw opstarten -> moet je opnieuw opstarten dan wordt de controle gedaan (niet op een toets drukken) -> dan moet het weg zijn.17 december 2006 14:06