-
revolution
beste mensen ik had een vraagje:
kan je met een recovery cd die bij een nieuwe pc is meegeleverd, met diezelfde cd, windows xp op een andere pc installeren met diezelfde serial nummer?
die cd is media center edition??
is het mogelijk?
25 december 2006 01:52
-
gardianangel
het maakt in principe niet uit welke versie er op de recovery cd staat.
het probleem is dat instaleren wel gaat maar activeren niet , althand niet op de legale manier. verder kan en wil ik hier niet verder op ingaan om dat we de tw regels respecteren.
25 december 2006 03:15
-
blacksorcerer
Vooral als je kijkt naar de nieuwe WGA van Microsoft, zal dat wss problemen gaan geven.
En er zal ook wel in de licentie overeenkomst staan dat het niet toegestaan is.
Maar het kan natuurlijk wel, totdat jede windows updates gaat instaleren, want ik denk dat het dan mis zal gaan bij valideren.
Je kan het natuurlijk proberen, en als het niet lukt en er staat niets over (of onduidelijk) in de licentie overeenkomst, dan is het verstandig ff contact op te nemen met Microsoft en wellicht sturen ze dan een nieuwe key of wat instructies :p
25 december 2006 04:13
-
louwrens
ik moets een keer voor mn Home Edition de serial opnieuw invoeren ik had de cd niet geleend van de buurman, toen had ik er maar heen gebeld kreeg ik een vent aan de lijn en die vroeg wat en ik zei wat er was gebeurd dat windows om mn opnieuw een serial te typen en toen kreeg ik gewoon een nieuwe
25 december 2006 12:28