-
jo
Hoi,
ik heb de laatste tijd nogal wat problemen met mijne pc.
Hij start soms h??l traag op, het duurt soms eeuwen. Als ie dan al is opgestart dan werkt die de ene keer normaal en dan slaat ie soms plotseling vast. Vroeger nooit problemen gehad, het is van de ene op de andere dag gekomen, ik heb al vanalles gebrobeert (systeemherstel, gescant op virus, spyware, schijfcontole, defrag,.....)
Ik heb een medion pc, 3.4ghz, 512ram, 250gb.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt en een prettige kerst voor iedereen.
25 december 2006 12:32
-
louwrens
met spyware scan een progje
probeer het eens met Hitman PRO [url]http://hitmanpro.nl[/url]
of maak je pc kast vanbinnen schoon al het stof eruit ook op de fanbladen en de koelblokken
het kan zijn dat je pc te warm wordt en dan wordt ie sloom
25 december 2006 12:34
-
christiaan
als de pc opstart problemen heeft, zou het misschien aan je hdd kunnen liggen. Probeer eens een andere harde schijf of een format.
25 december 2006 12:35
-
d3nnis89
Idd eerst ff controleren op Spyware en virussen.
Daarna nog ff: Defragmenteren & Schijfcontrole uitvoeren.
Je zou ook nog ff TuneUp Utilities 2007 of Ashampoo WinOptimizer Platinum 3 kunnen downloaden. Deze programma-tjes Cleanen je pc en helpen je, je PC te Optimaliseren en te herstellen.
25 december 2006 12:40
-
boers25
ik heb een vriend die had ook een medion.
Ook hij had allerlei problemen. dat hij bijvoorbeeld vastliep of langzaam of zelfs helemaal niet opstarte.
toen liet hij hem nakijken en toen bleek dat het moederbord van zo'n slechte kwaliteit was. Dat het moederbord gecrasht was vanwege alle andere dingen. degene die hem na had gekeken zei dat het moederbord de rest niet aankon.
dus :\
Medion kwaliteit h
25 december 2006 12:40
-
jo
ik heb gescant met spybot, ad-aware SE, windows defender, mijn antivirusscanner (etrust) en met Tune up 2006, ik heb ook gedrafragmenteerd en schijfcontrole gedaan.
Met de scanner vind ie niks.
Ik heb mijn pc al 3 jaar en nooit problemen mee gehad alleen de laatste maand wel.
Ik zal dan maar eens een format c doen he.
Bedankt voor jullie reacties, ik hou jullie op de hoogte of het beter is na een format.
Ik heb een format gedaan en alles werkt weer normaal, ik had de laatste tijd nogal veel spelletjes geinstalleerd en er terug afgegooid en ik denk dat daarom mijn systeem wat onstabiel is geworden.
Bedankt voor jullie reacties
25 december 2006 18:40