Ik ben een nieuwschierig iemand, en wil een keer Mac uitproberen. Ik heb de installatie cd's, maar ik heb nog wel wat vragen.
Zijn er dingen waar aan ik moet denken voordat ik Mac op mijn pc zet?
Kan ik zomaar Mac op mijn pc zetten?
Als ik mijn pc formateer, moet ik dan kiezen voor een 'Niet Microsoft System' o.z.d ?
Ik hoop dat julie mij kunnen helpen.
mvg,
Maurice Derksema
31 december 2006 10:19
ikkus
Ik heb er geen ervaring mee maar als je zegt welke PC je hebt en welke versie MAC OSX x86 kan ik het opzoeken op OSX86 Project.
Eigenlijk is het illegaal, het is verboden om Mac software op PC hardware te draaien of je moet natuurlijk bij Apple werken.
31 december 2006 10:30
ali
Een mac.. moet je daar niet speciaal een Apple ding voor hebben?
31 december 2006 10:51
ps18
Is het illegaal? Oh dat wist ik niet.
Maar op de cd staat niet een versie ofso. Maar mijn pc is een Dell Dimension 5000. Maar kan niet elke Mac op een pc?
31 december 2006 10:53
masterwillems
Quote van ikkus op 31 Dec 2006 10:30[quote]Ik heb er geen ervaring mee maar als je zegt welke PC je hebt en welke versie MAC OSX x86 kan ik het opzoeken op OSX86 Project.
Eigenlijk is het illegaal, het is verboden om Mac software op PC hardware te draaien of je moet natuurlijk bij Apple werken.[/quote]
een apple computer is ook een pc ;) alleen word pc veels te snel naar windows vertaald volgensmij is het niet iligaal om mac software op een windows pc te zetten ik weet alleen niet of hij 100% compatible is met de hardware in je pc.
31 december 2006 11:48
ikkus
Dat is niet waar!
Je hebt zogeheten X86 edities nodig om Mac OSX op een PC te draaien.
Dit is illegaal!
Ik heb dit uit een tut:
"Read this before reading the guide:
There are only two ways to install OSX 10.4.6 legal on your Windows computer:
1. Become an Apple developer