elke keer als ik mijn computer nu opstart krijg ik een scherm of ik wil kiezen tussen Windows XP professional (bootscreen) of Windows XP professional besturingssysteem( maakt nix uit want allebei krijg ik het bootscreen. Als ik ingelogd ben dan staat mijn style op windows klassiek :S.
ik had eerst styleXp voor verschillende stylen maar die heb ik nu weg gegooid, toen had ik hem er weer op gezet en gecrackt, dat ging even goed maar later niet meeer en heb ik dus weer weggegooid.
kan iemand mij uitleggen hoe ik dat allemaal weg krijg? en weer normaal kan inloggen etc?
Groeten,
Armin
titelfix..
07 januari 2007 16:25
d3nnis89
Die Windows Style kun je veranderen bij de eigenschappen van je bureaublad.
Dat kiezen tussen die 2 dingen begrijp ik niet helemaal.
Meestal krijg je zoiets te zien met 2 besturingssystemen of met een herstelconsole.
kijk eens bij: Start->uitvoeren->msconfig->boot.ini
En maak daar eens een screenshot van.
07 januari 2007 16:32
arminz
ja dat weet ik zelf ook wel dat je die style zo kan aanpassen, maar hoe krijg ik dat die niet steeds veranderd??
07 januari 2007 16:33
d3nnis89
Ohhw, kijk ook eens bij:
Start->configuratiescherm->systeem->geavanceerd->instellingen voor prestaties.
Vink daar anders alles even aan. Dat is niet bevoordelijk voor de prestaties, maar misschien krijg je daarmee je eigen windows style weer terug.
Andere optie is misschien een systeemherstel
07 januari 2007 16:36
arminz
[img]http://img226.imageshack.us/img226/8479/bootzf8.jpg[/img]
dit is screen van mijn boot.ini
ik heb ook even mijn pc herstart en nu heb ik nog wel mijn style terug maar ik krijg nog wel dat vage scherm
07 januari 2007 16:39
d3nnis89
Okej, nu moet je die bootscreen regel verwijderen.
Start->configuratiescherm->systeem->geavanceerd->instellingen opstarten en herstel->bewerken.
[boot loader]
timeout=0
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /NOEXECUTE=OPTIN /FASTDETECT
07 januari 2007 16:44
arminz
hoeft al niet meer :P ik ging naar Deze computer->eigenschappen->geavanceerd->opstart-herstelinstellingen en toen heb ik bij standard besturingssysteem deze gekozen: [img]http://img145.imageshack.us/img145/9730/besturingssysteemhj3.jpg[/img]
hij stond eerst op bootscreen
bedankt dennis
07 januari 2007 16:47
d3nnis89
Had het al als wijziging bij mijn post neergezet.
Maar je bent er zelf zo te zien al achter gekomen.
Graag gedaan!! ;)
07 januari 2007 16:48
roy92
Em het probleem dat je style automatish op klassiek ging is ook al verholpen, of is dat nog niet verholpen..??
Quote van d3nnis89 op 07 Jan 2007 17:18[quote]Ja, dat is ook verholpen.
Dat had ie onder ze afbeelding van Boot.ini neergezet. ;)
[i]
ik heb ook even mijn pc herstart en nu heb ik nog wel mijn style terug maar ik krijg nog wel dat vage scherm[/i][/quote]