hey.. ik heb een bestand en dat is een .JOINED bestand.. ik kan em openen met winrar, maar dan kan ik em niet extracten want dan vraagt die om een .001 bestand...
weet iemand hoe dit moet?
07 januari 2007 17:31
blacksorcerer
Het JOINED bestandsformaat ken ik niet... maar ik weet wel dat als winrar vraagt om een opeenvolgend bestand (.001 bv.) dat je dan nog bestanden mist of dat de bestanden die je hebt een verkeerde benaming hebben en daardoor niet correct door winrar worden gezien.
Dus je moet even kijken welke bestanden er nog meer bijzaten of even een screenshot van die bestanden maken.
Als het maar 1 bestand is en je weet zeker dat het er ook maar 1 moet zijn, dan kun je op google makkelijk opzoeken of .JOINED wellicht nog bepaalde andere doeleinden heeft en met welke progs je dat kunt openen of correct uitpakken.
07 januari 2007 17:35
b-seth
hier si een screenshot..
er zitten geen andere bestanden bij... het is 4 gigabyte.. en dat zou die moeten zijn.. ik snap niet waarom die andere bestanden nodig heeft :S...
ik kan die .Iso bestand niet extracte.. dan vraagt die om .001 bestand
edit:.. sry screen vergeten:p...
07 januari 2007 17:51
d3nnis89
Dat bestand (Need for speed Carbon) van Razor heb ik ook een hele poos geleden gedownload,
alleen was dat geen .Joined bestand.
Je zou dat iso bestand gewoon eruit moeten kunnen halen, zonder dat ie om een .001 bestand vraagt.
07 januari 2007 17:58
b-seth
daarom.. ik snap niet waarom die het niet doet:S..
07 januari 2007 18:00
d3nnis89
Anders moet je hem ff opnieuw downloaden(Het spel). Alleen dan een andere.
Moderator: of kopen natuurlijk ^o) Dennis: Logisch dat je een spel moet kopen. Maar neem aan dat ie dat niet van plan is. Anders had ie niet dat bestand van Razor gedownload
07 januari 2007 18:01
blacksorcerer
Zet in explorer bij Extra > mapopties > tabblad Weergave bij 'Extenties voor bekende bestandstypen' het vinkje UIT.
Staat er dan "rzr-nfsc.JOINED" ?
En wat als je het bestand vervolgens veranderd in "rzr-nfsc.ISO" wllicht dattie dan als ISO gemount of gebrand kan worden??
Mja met een legaal spel zou je zo een problemen niet hebben he...
Nu lijkt het me verstandig eens de source waar je het vandaan hebt te raadplegen of een .nfo bestand met info erover.
(Let wel op dat je met dit soort topics op de rand van onze Regels staat i.v.m. het oplossen van een probleem dat blijkbaar alleen voorkomt bij dit illigale bestand, dus lees onze regels goed zodat het topic niet gesloten hoeft te worden.)
07 januari 2007 18:02
dj_appa
Doe eerst eens wat Blacksorcerer en open hem daarna in deamontools of in poweriso.
07 januari 2007 20:37
b-seth
hey ik heb probleem al.. zoals blacksorcerer zei eerst.. er missen bestanden..
ik snap alsnog niet waarom die missen maarja.. ik heb em van een vriend en die heeft wel die bestanden..
hij is 4 gig.. dus ik snap niet waarom hij die bestanden nodig heeft.
bedankt voor de hulp!
07 januari 2007 21:13
ali
Volgens mij missen er geen bestanden. Mount het eens met Daemon Tools (DJ_Appa)