-
mattuz
Heej twers
Ik heb even een vraagje..
Ik heb op onze Familie computer ie explorer 7 geinstaleert maar als ik hem opstart gebeurt er niks en staat hij compleet vast, het de enige manier om hem dan weer te be?indigen is via CTRL+ALt+DELETE en dan prosessen..
nu heb ik ff mozilla geinstaleert dat doet het wel.. maar ik kan nu niet windows update doen en bijvoorbeeld direct hotmail open via msn..
Alvast bedank voor jullie hulp..
MattuZ
EDIT: dom typ foutje herstelt
07 januari 2007 20:04
-
d3nnis89
Ik denk dat je hem even moet verwijderen en daarna opnieuw moet installeren.
Tijdens de installatie kun je het beste andere programma's uit laten. (Zoals msn enzo)
Owja, wanneer je IE7 wist, krijg je na een reboot van je pc gewoon weer de oude IE6 (In WinXp dan)
Is je Windows versie legaal?
07 januari 2007 20:16
-
louwrens
in FF is wel msn mail in te bekijken, wil bij mij wel: [url]http://mail.live.nl[/url]
anders kun je de add-on IE Tab downloaden
07 januari 2007 20:40
-
mattuz
ik heb al heel vaak op nieuw geistaleert en ja mijn windows versie in legaal..
iemand anders nog iets??
07 januari 2007 21:15
-
louwrens
hoe sterk is de CPU mss heeft ie last van hitte
07 januari 2007 21:36
-
masterwillems
Quote van mattuz op 07 Jan 2007 20:04[quote]Heej twers
Ik heb op onze Familie computer ie explorer 7 geinstaleert maar als ik hem opstart gebeurt er niks en staat hij compleet vast, het de enige manier om hem dan weer te be?indigen is via CTRL+ALt+DELETE en dan prosessen..
nu heb ik ff mozilla geinstaleert dat doet het wel.. maar ik kan nu niet windows update doen en bijvoorbeeld direct hotmail open via msn..
MattuZ
EDIT: dom typ foutje herstelt[/quote]
vandaag kreeg ik een melding dat er een update van ie 7.0 was, het heeft het helemaal kapot gemaakt en ik kan ie7 niet meer gebruiken :@ ik gebruik nu firefox (die had ik er al opstaan als backup) zou ook maar naar een andere explorer gaan zoeken...
07 januari 2007 22:19
-
mattuz
Quote van masterwillems op 07 Jan 2007 22:19[quote]Quote van mattuz op 07 Jan 2007 20:04[quote]Heej twers
MattuZ
EDIT: dom typ foutje herstelt[/quote]
vandaag kreeg ik een melding dat er een update van ie 7.0 was, het heeft het helemaal kapot gemaakt en ik kan ie7 niet meer gebruiken :@ ik gebruik nu firefox (die had ik er al opstaan als backup) zou ook maar naar een andere explorer gaan zoeken...
[/quote]
das juist het vage ik heb de eerst goed werkende versie op mijn eigen pc werkt prima..
08 januari 2007 16:55
-
youp
Ik had eerst t zelfde probleem, dat kwam door een invoegtoepassing van java volgens mij. Moet je anders even proberen die te uninstallen als je die hebt.
09 januari 2007 20:52
-
mattuz
keej dan sal ik ff proberen..
10 januari 2007 12:03