-
gardianangel
hoi beste tw leden .
ik heb een klein probleem waar ik niet echt uitkom,als ik mijn pc opstart krijg ik de melding "windows dient binnen 3 dagen geactiveert te worden"
klik ik op ja dan krijg ik het aktivatie scherm en krijg ik de melding dat het al geactiveerd is , het gaat hier om een legitieme windows.
als ik er op los google krijg ik diverse links met ilegale content en daar heb ik niets aan,wie weet er raad?
09 januari 2007 17:42
-
ali
En wat als je binnen drie dagen niet activeert?
Als je dan nog steeds melding krijgt... MS bellen of spyware? :P
09 januari 2007 17:46
-
gardianangel
spyware heb ik nie heb er diverse scans op losgelaten.
en de melding na drie dagen wie weet kan ik pas zien na drie dagen lol.
09 januari 2007 17:55
-
djoey
ja.. en dan kom je niet meer in windows
probeer anders via de telefoonen leg t probleem uit aan de medewerker.
09 januari 2007 18:36
-
blacksorcerer
Je indd. echt even moeten bellen, of tijdelijk een van de bekende/beruchte WGA cracks gebruiken.
Waarschijnlijk zal je anders na die drie dagen maar een beperkte tijd ingelogd kunnen blijven op de pc, en zal er na die tijd (tussen half uur en een uur ligt die tijd geloof ik) zal er dan worden uitgelogd of zelfs afgesloten.
Maar dit is alleen wat ik van iemand anders heb gehoord die dat had, terwijl hij ook een legitieme Windowx (XP Pro) had, en die heeft uiteindelijk een nieuwe serial(/licentie) gekregen van M$.
09 januari 2007 19:25
-
gardianangel
het rare is ook dat als ik oobe/msoobe /a gebruik bij start uitvoeren ik de windows aktivatie welk kan starten maar gelijk de melding krijg dat ik al geactiveert ben weet iemand hoe ik dat kan omzeilen zodat ik windows opnieuw kan activeren met behulp van een ms medewerker?
09 januari 2007 19:41
-
hoimic
http://support.microsoft.com/kb/321636/nl als je daarheen gaat staat er beschreven hoe je de activatie van windows ongedaan kan maken (namelijk de waarde in oobetimer aanpassen), daarna even met microsoft bellen om weer te activeren. Succes!
10 januari 2007 17:45
-
gardianangel
bedankt we gaan het even proberen.
10 januari 2007 18:54