-
emmelotj
Hallo,
kan iemand mij vertellen hoe ik de naam van de startknop links onder kan veranderen.
Als vast bedankt
Gr John
11 januari 2007 03:58
-
blacksorcerer
11 januari 2007 05:57
-
djoey
k zou graag de KLEUR willen veranderen.
maar dat vind k niet zo 1 2 3 bij google.
iemand een oplossing/hint/tip voor ? alvast bedankt
11 januari 2007 07:11
-
leviathan
Dat is toch een onderdeel van de theme die je gebruikt? Anders misschien zelf even een theme maken he :p
En je zou ook altijd de classic theme kunnen gebruiken, daarbij kun je zelf de kleurschema's samenstellen.
11 januari 2007 08:56
-
blacksorcerer
Je kan het indd. doen met een eigen thema (alleen msstyle is voldoende).
Maar het is onzin om te zeggen dat je dat niet kon vinden op Google, want op de volgende link vindt je ook nog eens genoeg mensen die zelfs uitleg geven hoe je resource hacker moet gebruiken enzo (
Google)
11 januari 2007 12:25
-
djoey
en zoek daar maar eens de goede uitheel veel succes..
11 januari 2007 21:41
-
blacksorcerer
^o) ik weet niet precies wat je daarmee wil zeggen, maar als ik de leeftijd van de TS en jou bekijk en uit ga van een gezond verstand, dan lijkt het mij toch niet zo een probleem om zelf wat uit te proberen...?
Als je alleen al die Resource Hacker zou downloaden, blijkt dat je al behoorlijk wat dingen kunt veranderen, en op de eerste pagina van google staat bij de 5e result (ongeveer) al iemand die zelfs gedetailleerd (soort tutorial) uitleg daarover geeft.
11 januari 2007 23:55
-
djoey
resourcehacker ken ik ondertussen wel.
daarmee krijg je t niet voor elkaar. als je het gaat veranderen krijg je automatisch de klasieke lookvandaar. en wat op google overal bijna staat uitgelegd is dat je met een programma styleXP genaamd moet werken. maar k wil juist zonder.
12 januari 2007 08:02
-
blacksorcerer
Als je zonder wil, zal je toch zelf een klein progje moeten schrijven dat dan bepaalde windows systeem bestanden kan inzien en dingen daarin kan veranderen.
Als er gewoon een registersleutel ofzo zou zijn die dit 'gewoon' zou kunnen veranderen zou dat wel bekend zijn en ook aangeraden ipv al die applicaties.
Als de kleur op eenzelfde manier is te wijzigen als die text (zondat dattie automatisch naar classic look gaat, dat lijkt me indd niet zo prettig), of je maakt een eigen stijl en gebruikt daarbij een theme-patcher, dan hoef je geen services te draaien die je normaal niet draait. En dat je tijdelijk een progje op je pc zet om dat te editen lijkt me toch niet zo een probleem?
En er zal tussen de progs die w?l op de achtergrnd meedraaien, vast wel een zijn die maar zeer weinig gebruikt, wat je dus niet zal merken bij opstarten of aan cpu/geheugen gebruik (tenzij je een echt een enorm baggere pc zou hebben :p)
12 januari 2007 11:40